.

Beantwoord

Nieuwe sim om administratieve redenen buiten gebruik

  • 26 March 2014
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuw SIM-Only abonnement voor mijn zoon besteld. SIM geactiveerd en geplaatst. Ik krijg vervoplgens (direct na activeren) de melding: "uw aansluiting is om administtratieve redenen buiten gebruik gesteld."

Ik heb het toetsel al volledig uit en weer aan gezet, maar dat mocht niet baten.

Graag hoor ik hoe dit op te lossen.

Vriendelijke groet,
Gerard
icon

Beste antwoord door Dries 27 March 2014, 17:10

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Gerard001,

Welkom op het forum! :)

Ik denk dat het om een ander telefoonnummer gaat dan die van jou klopt dat? Zou je die in een persoonlijk bericht naar mij willen sturen, dan blijft het afgeschermd van het publiek 🙂

Als ik je bericht heb ontvangen zal ik er naar kijken! 🙂

Reageer