.

Beantwoord

Nieuwe One plus one leest mijn simkaart niet, hoe kan dat?

  • 27 November 2014
  • 5 reacties
  • 2496 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
beste mensen op het forum,

Heb net mijn nieuwe one plus one binnen en heb een probleem, als ik probeer te verbinden met het netwerk van KPN (of een ander netwerk) krijg ik een foutmelding: "Uw simkaart staat geen verbinding met het netwerk toe".
Op mijn oude IPhone 4S werkte alles prima. Mijn toegangs punten lijst is ook leeg. Wat moet ik nu doen?

Groeten Joah
icon

Beste antwoord door Tiury 28 November 2014, 17:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Heb je de telefoon met de simkaart erin al eens gereset c.q. uit- en weer aangezet? Heb je overigens de juiste pincode ingevoerd?
Ik heb hem al een aantal keer opnieuw opgestart zonder resultaat.
De telefoon vraagt niet om simkaart pincode...
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Joah, welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je nieuwe telefoon de simkaart niet lijkt te pakken. In de Oneplus One hoort je Simyo kaart het gewoon te doen.

Wat kan is dat je simkaart bij het uit je iPhone halen is beschadigd ofzo. Doet je huidige simkaart het nog wel gewoon als je 'm terug in je iPhone plaatst?

Wat ik je ook wil vragen is even een andere simkaart in je Oneplus One te testen, om te zien of het aan de telefoon ligt, of aan je Simyo simkaart 🙂.

Voor alle zekerheid heb ik je simkaart zojuist een reset gegeven. Het kan nu niet anders dat deze goed op het netwerk staat aangemeld.

Laat je me de uitkomst van de testjes horen?

Bedankt voor je reactie, RicoK! 🙂
hij doet het nu wel!
Na nog een paar keer proberen te resetten...
Heel erg bedankt allebij voor de moeite!
Groeten Joah
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Joah,

Top dat het werkt! Geen dank 😉 Wij zien je graag terug op het forum.

Reageer