Skip to main content
Beantwoord

Nieuw telefoonnummer aangevraagd, wanneer actief?

• September 24, 2026
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Ik heb dinsdag een nieuw telefoonnummer aangevraagd via klanten service en nog niks gehoord terwijl ze zei dat dit heel snel gaat. Mijn vraag : wanneer kan ik mijn nieuwe nummer ontvangen? 

Moderator: De titel is iets verduidelijkt zodat andere leden sneller kunnen zien waar het bericht over gaat.

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Debbie Van Wanrooij,

Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord over je nieuwe telefoonnummer.

Normaal gesproken gaat dit inderdaad heel snel omdat we dit met urgentie doorzetten, waardoor een nummerwijziging meestal al binnen 2 uur is geregeld.
Het is dan ook vreemd dat het sinds dinsdag nog niet is gebeurd. Er lijkt ergens in het proces iets te zijn blijven hangen, en dat zoek ik natuurlijk graag voor je uit.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kan ik meteen met je meekijken wat er mis is gegaan en het direct alsnog voor je in orde maken.

Groetjes,
Shaniqua

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • September 25, 2026

Hoi ​@Debbie Van Wanrooij,

Wat vervelend dat je nog niks hebt gehoord over je nieuwe telefoonnummer.

Normaal gesproken gaat dit inderdaad heel snel omdat we dit met urgentie doorzetten, waardoor een nummerwijziging meestal al binnen 2 uur is geregeld.
Het is dan ook vreemd dat het sinds dinsdag nog niet is gebeurd. Er lijkt ergens in het proces iets te zijn blijven hangen, en dat zoek ik natuurlijk graag voor je uit.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kan ik meteen met je meekijken wat er mis is gegaan en het direct alsnog voor je in orde maken.

Groetjes,
Shaniqua