.

Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk, hoe los ik dat op?

  • 19 August 2015
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

ik heb een voorlopige telefoon nummer en de simkaart in mijn telefoon gedaan,hij geeft aan dat ik niet aangemeld ben,hoe los ik dat op,kan nu niet bellen of gebeld worden,ben naar jullie overgestapt omdat ik veel problemen had dat ik niet kon bellen of gebeld worden,heb de telefoon hard nodig.
icon

Beste antwoord door Angela 20 August 2015, 11:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Misschien heb je de simkaart nog niet geactiveerd. Dit kan op Mijn Simyo.
Misschien heb je de simkaart nog niet geactiveerd. Dit kan op Mijn Simyo.

U was mij voor 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hendrica,

Wat leuk dat je naar Simyo komt 🙂 Je hebt al wat advies gekregen van onze forumtoppers! Bedankt hiervoor Scotsman & Raytje. Het is natuurlijk erg vervelend dat je geen gebruik kun maken van jouw simkaart. Juist omdat je jouw telefoon zo hard nodig hebt op dit moment. Ik heb het even voor je nagekeken. Het 06-nummer wat jij meeneemt van jouw huidige provider, wordt op 24 augustus overgezet naar ons. Let er dus op dat je nog geen bel- of databundel hebt op dit moment. Alle kosten die je maakt tot het overzetten van jouw nummer, betaal je apart.

Ik zie dat je jouw simkaart op 15 augustus geactiveerd hebt. Heb je hierna jouw toestel al eens uit- en aangezet? Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan wil ik je aanraden dit alsnog te doen. Dit wil het probleem vaak oplossen. Ik heb direct ook even een reset op jouw simkaart gegeven. Na het uit- en aanzetten zou het moeten werken. Wil je dit testen en mij hiervan op de hoogte houden? Bedankt!

Groetjes
Angela

Reageer