.

nano simkaart voor iphone 5

  • 24 September 2012
  • 88 reacties
  • 4340 Bekeken

Update door Moderator:

Er is een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Alle personen die nog geen bevestiging in dit topic hebben gekregen van een moderator, dienen de nano simkaart via de bovenstaande link te bestellen.

Meer informatie over de nano simkaart en het activeren daarvan kun je vinden in dit topic.


Goedemiddag,

Ik wil graag bij deze voor 5 euro een nano simkaart aanvragen voor de iphone 5. Er staat in een eerdere topic dat ik een email kan sturen om hem te bestellen maar ik kan nergens een mail adres vinden vandaar via deze weg.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Henk

88 reacties

Graag wil ik ook een nano simkaart voor mijn iPhone 5 en ga accoord met het afschrijven van 5,- via mijn volgende factuur. Alvast bedankt.


Inmiddels via contact form besteld en ontvangen... bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo gebruikers,

Sinds vrijdag is er een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Alle personen die nog geen bevestiging in dit topic hebben gekregen van een moderator, dienen de nano simkaart via de bovenstaande link te bestellen.

Meer informatie over de nano simkaart en het activeren daarvan kun je vinden in dit topic.

Groetjes,

Alex
Wil graag een nano simkaart voor iphone 5 hebben.
Ls,

Graag ontvang ik nog antwoord op bovenstaande vraag, hopelijk lukt dit op korte termijn?
Bvd!
Hoi,
graag zou ik bij deze ook een NANO simkaart willen bestellen voor me Iphone 5

ook ga ik accoord met de 5 euro die jullie hiervoor in rekening brengen.
Hoop snel iets van jullie te vernemen.

Mvgr,

Lloyd Adhien
Goedemiddag, 

Gisteren de Iphone 5 besteld, dus ook van mij de vraag of ik een nanosimkaart opgestuurd kan krijgen. Ik ga accoord dat jullie hiervoor de 5 euro factureren. Indien jullie nog verdere gegevens nodig hebben hoor ik dat graag. 

Vriendelijke groet, 
Annemette
Badge
Zou ook willen weten wat de status is?

Ik heb ze inmiddels ook al geknipt, ging perfect. Maar ik ontvang toch graag nog de "echte" nano sim kaartjes zoals eerder aangevraagd.

Grtx,
Galton
Ik ben al simyo lid en mijn man heeft zojuist een simyo abonnement afgesloten. Vraag: bij dit nieuwe ab krijg je een microsim, hij heeft een nanosimkaart nodig vd iPhone 5. Hij begreep via forum dat deze bij een nieuw abonnement gratis verstrekt word. Is het bij deze te regelen oor zijn nieuwe abonnement? Zijn tijdelijke nummer (nummerbehoud aangevraagd) is 06121195.. Spijkenisse
Hi, ik ben al reeds klant, mijn man heeft zojuist een abonnement afgesloten bij jullie. Je krijgt naar ik begreep eerst een micro sim, maar kan bij delen doorgeven dat je gratis een nano simkaart wilt voor de iPhone 5, klopt dat? Daar hij zojuist een abonnement heeft afgesloten en een losse iPhone 5 heeft besteld, wenst hij graag een nano simkaart, is dit zo geregeld?
Hi Alex, zijn de aanvragen van de afgelopen 2dagen ook verwerkt? Ofwel, wat is de status van mijn aanvraag en wanneer ontvang ik mijn simkaart?

Vriendelijke groet,
Nummer32
Ik wil ook een nano simkaart bestellen. Ik ga akkoord met de 5 euro.
Ik wil ook een nano simkaart bestellen.
Ik wil ook graag een een nano simkaart bestellen. Ik ga akkoord met het afschrijven van 5,- via mijn volgende factuur.

Alvast bedankt.
Hallo, 

Via deze weg zou ik graag een sim-yo nano simkaart voor de iphone 5 willen bestellen. Ik ga akkoord voor de afschrijving van €5 bij mijn volgende factuur. 

Mvg, Sebastiaan
Alex,

Ook ik wil graag een nano sim bestellen. Alvast bedankt.
Hierbij wil ik ook graag een nano sim kaart bestellen.

Het contactformulier op de website gaf een error waarbij er wel een melding naar de administrator is verstuurd. Graag gewoon 1 Nano sim kaart leveren tegen 5 euro op de eerst volgende factuur.
Graag wil ik ook een nano simkaart voor mijn iPhone 5 en ga accoord met het afschrijven van 5,- via mijn volgende factuur. Alvast bedankt.
Hallo,

ik zou graag een nano-sim willen bestellen.
Maar het heeft geen haast, want mijn iPhone 5 wordt pas over 3 weken geleverd.
Laat maar heb hem geknipt!!!!
Badge
Ook ik wil graag de sim bestellen voor de IPhone 5! Voor €5,- is akkoord
Badge
Ook ik wil graag de sim bestellen voor de IPhone 5!
Ik wil er ook graag voor 5 euro!
Badge
Goedenavond.

Graag zou ik bij deze 2 Nano Simkaarten willen bestellen voor €10 in totaal.
Mijn vriendin,  die ook klant bij jullie is, en ik hebben onze iPhones binnen.

Mvg


Galton
Ik heb vanochtend telefonisch een nano-sim aangevraagd. Het bleek toen dat mijn oude adres nog in jullie systeem stond. De dame aan de lijn gaf aan dat de nano-sim voor mij was aangemaakt en dat deze zodra ik mijn adres aan zou passen, opgestuurd zou worden. Mijn adres heb ik inmiddels aangepast. Zou er gecheckt kunnen worden of de nano-sim inderdaad naar mij nieuwe adres wordt gestuurd (nieuw & juist adres is in Amsterdam, het oude was daar buiten).

Alvast bedankt!
Badge +1
Beste Alex,

Een paar dagen geleden heb ik gemaild, maar nu zie ik dat ik op deze manier ook een nano simkaart kan aanvragen. Dus dat wil ik bij deze graag doen.

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groeten, Rivkah

Reageer