.

nano simkaart voor iphone 5

  • 24 September 2012
  • 88 reacties
  • 4340 Bekeken


Toon eerste bericht

88 reacties

Badge
L.S.

Graag zou ik via deze weg een nanosim kaart willen bestellen.

Met vriendelijke groet
Beste Simyo,

Ik wil graag ook een nano-simkaart bestellen. Alvast bedankt!


Gr,
Hoi Alex,

Graag zou ik ook een nano sim-kaart willen ontvangen. Ik heb al per e-mail een dergelijk verzoek gedaan refererende naar dit forum maar er werd mij na twee werkdagen opnieuw om een bevestiging gevraagd van de kosten. Ik heb hier nog wel op gereageerd maar als een reactie nu opnieuw twee dagen op zich laat wachten ga ik er een beetje vanuit dat het via deze weg sneller gaat. Ik hoef er uiteraard geen twee te ontvangen 🙂.

Bedankt alvast!
Ook ik zou graag een nanosimkaart willen bestellen.Krijg ik hiervan een bevestiging?
Hallo,

ik zou graag een nano SIM-kaart willen bestellen i.v.m. de iPhone 5. Ik heb al meerdere pogingen gedaan dit telefonisch te doen zodat de forums niet overvol zouden raken maar iemand nam op. Dus dan maar op deze manier.

Groetjes,

Daniel van den Haak
Hallo Alex

Ik wil bij deze ook graag een nano sim kaart aanvragen 🙂.

Met vriendelijke groet,

David
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JvB, Sandra Taal, Floorish, BombArie, Dirkkoef10, Iiieeemeeuw en Collin

Ook voor jullie heb ik een nano simkaart aan laten vragen. Jullie ontvangen de simkaart binnen 2 werkdagen. De kosten (5 euro) worden berekend op jullie factuur of gaan van het beltegoed saldo af.

Sommige van jullie hadden een apart topic geopend. Jullie vragen heb ik verplaatst naar dit topic om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Ik wil bij deze ook graag een nano sim kaart aanvragen.

Als jullie verder nog aanvullende informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Joost
Badge
Voor mij ook een nano sim graag!

groet,
Collin
Goedemiddag,

Graag zou ik een nano simkaart willen bestellen. Telefonisch lukt niet dus daarom via deze weg.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Albert de Ridder.
Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik een nanosim willen aanvragen.
Badge +1
Bedankt Alex!
Hallo,

Ik zou graag een nano sim willen bestellen.
Als er meer informatie nodig is hoor ik dat graag.

Mvg.
Floor van Steeg
@Alex

Oke, je word vriendelijk bedankt!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Mike Maasdam, oceans, Tomdewild, Michael, Baximus, Don, Ramon, Mieke76 en Petrah,

Voor jullie heb ik een nano simkaart aan laten vragen. Jullie ontvangen de simkaart binnen 2 werkdagen. De kosten (5 euro) worden berekend op jullie factuur of gaan van het beltegoed saldo af.

@Mike Maasdam, ik vermoed dat je in de ochtend had gebeld. In de middag werd pas bekend dat de nano simkaarten besteld konden worden. Ik heb je mail er tussen uit gehaald.

@oceans en Baximus, ik zie dat jullie gebruik maken van nummerbehoud. Jullie kunnen de nano simkaart pas laten activeren nadat het telefoonnummer is over gezet op de originele simkaart Houd hier aub rekening mee.

@corse, ik had jou al op de lijst van gisteren gezet.

Groetjes,

Alex
Ik wil bij deze ook graag een nano simkaart bestellen.

Gr petra
Badge
Hallo,

Via deze weg wil ik graag een nano sim kaart bestellen.
Mochten er meer gegevens nodig zijn hoor ik het graag van jullie.
Krijg ik hiervan een bevestiging?

Mvg
Dirk 
Ik wil ook graag een nano simkaart bestellen.

Groetjes Mieke
Goedenavond,

Ik wil bij deze een nano sim aanvragen voor de iphone 5.

Graag reactie.

Gr R Hekman
Ik wil bij deze ook graag een nanosimkaart bestellen voor mijn toekomstige iPhone 5
Alvast bedankt

Ramon
Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik ook een nano sim-kaart bestellen. Graag ontvang ik een bevestiging.

Met vriendelijke groet,

Don Fakkert
Bij deze wil ik een nano simkaart bestellen!
Badge
Hallo,

Ik zou graag een nano simkaart willen bestellen.

Groetjes,
Sandra Taal
Graag een nano simkaard.

M.v.g.

Michael
Ik wil bij deze ook graag een nano simkaart aanvragen!

Ik heb al een mailtje gestuurd paar dagen terug maar dit lijkt toch sneller te gaan!

Met vriendelijke groet,

Tom de Wild

Reageer