.

nano simkaart voor iphone 5

  • 24 September 2012
  • 88 reacties
  • 4340 Bekeken

Update door Moderator:

Er is een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Alle personen die nog geen bevestiging in dit topic hebben gekregen van een moderator, dienen de nano simkaart via de bovenstaande link te bestellen.

Meer informatie over de nano simkaart en het activeren daarvan kun je vinden in dit topic.


Goedemiddag,

Ik wil graag bij deze voor 5 euro een nano simkaart aanvragen voor de iphone 5. Er staat in een eerdere topic dat ik een email kan sturen om hem te bestellen maar ik kan nergens een mail adres vinden vandaar via deze weg.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Henk

88 reacties

Ik zou Graag zsm een nano simkaart ontvangen voor mijn iphone5!

Alvast dank
Ik vraag bij deze ook een nano sim kaart aan voor 5 euro. Thx
beste Simyo,

hierbij wil ik graag een nano simkaart bestellen voor 5 euro.

Vriendelijke groet,

Talitha

p.s. als jullie aanvullende gegevens nodig hebben dan hoor ik dat graag.
Goedenavond,

Ik wil bij deze voor 5 euro een nano simkaart bestellen voor de iphone 5. Graag een bevestiging hiervoor.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Hans
Ik wil ook graag een nano simkaart bestellen!
Badge
Goedemorgen,

Heb zojuist de iPhone 5 besteld. Hiervoor zou ik graag een nano sim ontvangen.
Zie jullie bevestiging tegemoet!
Voor mij ook graag een nano-sim aub 🙂
Gaarne zou ik ook een nano-simkaart willen ontvangen.

Mvg
Goedendag,

Ook ik wil graag een nano-simkaart aanvragen.

Als er nog meer gegevens nodig zijn hoor ik dat graag.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
M.J. Van 't Zelfde
Hoi,

Ik wil ook graag een ongeactiveerde nano-simkaart ontvangen, graag ontvang ik een een bevestiging.

Groeten,
T. van den Eijnden
Ik zou ook graag een nano sim kaart willen
Ticketnummer:234434
Hoi hvspijker, Smate, Blukkie, Ronald renes, Janine, Eigenwijze en Corse,

Ik heb voor jullie allen een nano simkaart klaar laten leggen. Jullie ontvangen de nano simkaart binnen 2 werkdagen. De 5 euro wordt berekend op je factuur of van je beltegoed af gehaald.

@Lucavr, ik zag dat jij eerder vandaag al een nano simkaart had aangevraagd. Deze wordt ook verstuurd.

@Corse, in het topic staat aangegeven dat de simkaart te bestellen is. We zijn aan het kijken of we een bestelformulier online kunnen zetten.

Groetjes,

Alex



Is dit niet een kwestie van toevoegen van een artikel Nano SIM Card op Simyo Shop?
Beste Alex,

Graag ontvang ik ook een nano simkaart voor de iPhone 5, ik kwam er via de klantenservice niet doorheen.
Hoe lang duurt het voordat jullie op een nummerportering reageren? Ik heb nl mijn toestel met een nieuw abonnement(vodafone) aangevraagd maar het nummerbehoud moet nog geautoriseerd worden. 

Alvast bedankt,

Michiel van de Bunt
Badge +1
Beste Alex,

Een paar dagen geleden heb ik gemaild, maar nu zie ik dat ik op deze manier ook een nano simkaart kan aanvragen. Dus dat wil ik bij deze graag doen.

Bij voorbaat dank!

Vriendelijke groeten, Rivkah
Ik heb vanochtend telefonisch een nano-sim aangevraagd. Het bleek toen dat mijn oude adres nog in jullie systeem stond. De dame aan de lijn gaf aan dat de nano-sim voor mij was aangemaakt en dat deze zodra ik mijn adres aan zou passen, opgestuurd zou worden. Mijn adres heb ik inmiddels aangepast. Zou er gecheckt kunnen worden of de nano-sim inderdaad naar mij nieuwe adres wordt gestuurd (nieuw & juist adres is in Amsterdam, het oude was daar buiten).

Alvast bedankt!
Badge
Goedenavond.

Graag zou ik bij deze 2 Nano Simkaarten willen bestellen voor €10 in totaal.
Mijn vriendin,  die ook klant bij jullie is, en ik hebben onze iPhones binnen.

Mvg


Galton
Ik wil er ook graag voor 5 euro!
Badge
Ook ik wil graag de sim bestellen voor de IPhone 5!
Badge
Ook ik wil graag de sim bestellen voor de IPhone 5! Voor €5,- is akkoord
Laat maar heb hem geknipt!!!!
Hallo,

ik zou graag een nano-sim willen bestellen.
Maar het heeft geen haast, want mijn iPhone 5 wordt pas over 3 weken geleverd.
Graag wil ik ook een nano simkaart voor mijn iPhone 5 en ga accoord met het afschrijven van 5,- via mijn volgende factuur. Alvast bedankt.
Hierbij wil ik ook graag een nano sim kaart bestellen.

Het contactformulier op de website gaf een error waarbij er wel een melding naar de administrator is verstuurd. Graag gewoon 1 Nano sim kaart leveren tegen 5 euro op de eerst volgende factuur.
Alex,

Ook ik wil graag een nano sim bestellen. Alvast bedankt.
Hallo, 

Via deze weg zou ik graag een sim-yo nano simkaart voor de iphone 5 willen bestellen. Ik ga akkoord voor de afschrijving van €5 bij mijn volgende factuur. 

Mvg, Sebastiaan

Reageer