.

nano simkaart voor iphone 5

  • 24 September 2012
  • 88 reacties
  • 4340 Bekeken

Update door Moderator:

Er is een speciaal bestelformulier online gezet voor klanten die een nano simkaart willen bestellen. Het bestelformulier is te vinden via:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Alle personen die nog geen bevestiging in dit topic hebben gekregen van een moderator, dienen de nano simkaart via de bovenstaande link te bestellen.

Meer informatie over de nano simkaart en het activeren daarvan kun je vinden in dit topic.


Goedemiddag,

Ik wil graag bij deze voor 5 euro een nano simkaart aanvragen voor de iphone 5. Er staat in een eerdere topic dat ik een email kan sturen om hem te bestellen maar ik kan nergens een mail adres vinden vandaar via deze weg.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Henk

88 reacties

Hallo,

Ik zou graag een nano sim willen bestellen.
Als er meer informatie nodig is hoor ik dat graag.

Mvg.
Floor van Steeg
Badge +1
Bedankt Alex!
Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik een nanosim willen aanvragen.
Goedemiddag,

Graag zou ik een nano simkaart willen bestellen. Telefonisch lukt niet dus daarom via deze weg.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Albert de Ridder.
Badge
Voor mij ook een nano sim graag!

groet,
Collin
Hallo,

Ik wil bij deze ook graag een nano sim kaart aanvragen.

Als jullie verder nog aanvullende informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Joost
Reputatie 5
Badge +10
Hoi JvB, Sandra Taal, Floorish, BombArie, Dirkkoef10, Iiieeemeeuw en Collin

Ook voor jullie heb ik een nano simkaart aan laten vragen. Jullie ontvangen de simkaart binnen 2 werkdagen. De kosten (5 euro) worden berekend op jullie factuur of gaan van het beltegoed saldo af.

Sommige van jullie hadden een apart topic geopend. Jullie vragen heb ik verplaatst naar dit topic om het overzichtelijk te houden.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex

Ik wil bij deze ook graag een nano sim kaart aanvragen 🙂.

Met vriendelijke groet,

David
Hallo,

ik zou graag een nano SIM-kaart willen bestellen i.v.m. de iPhone 5. Ik heb al meerdere pogingen gedaan dit telefonisch te doen zodat de forums niet overvol zouden raken maar iemand nam op. Dus dan maar op deze manier.

Groetjes,

Daniel van den Haak
Ook ik zou graag een nanosimkaart willen bestellen.Krijg ik hiervan een bevestiging?
Hoi Alex,

Graag zou ik ook een nano sim-kaart willen ontvangen. Ik heb al per e-mail een dergelijk verzoek gedaan refererende naar dit forum maar er werd mij na twee werkdagen opnieuw om een bevestiging gevraagd van de kosten. Ik heb hier nog wel op gereageerd maar als een reactie nu opnieuw twee dagen op zich laat wachten ga ik er een beetje vanuit dat het via deze weg sneller gaat. Ik hoef er uiteraard geen twee te ontvangen 🙂.

Bedankt alvast!
Beste Simyo,

Ik wil graag ook een nano-simkaart bestellen. Alvast bedankt!


Gr,
Badge
L.S.

Graag zou ik via deze weg een nanosim kaart willen bestellen.

Met vriendelijke groet
Ook ik wil graag een nano simkaart.

Bvd!
Badge
Hallo,

Ik zou ook graag een nano simkaart willen bestellen voor de iphone 5.
Als er meer informatie nodig is hoor ik dat graag.

Gr.
Annette
Beste Alex,

Graag ontvang ik voor €5,- een Nano simkaart (met nummerbehoud) voor de iPhone. Ik neem aan dat ik zelf kan bepalen wanneer ik die in gebruik neem als vervanging van mijn huidige simkaart? Indien aanvullende informatie nodig is dan verneem ik dat graag.

Alvast dank en met vriendelijke groet,

Martijn
Graag wil ik hierbij ook een nano simkaart bestellen voor de iPhone 5.

Met vriendelijke groet,

Roel
bij deze wil een nano simkaart aanvragen kosten kunnen verrekend worden met de faktuur.

b.v.d.

HansBennis
Ik wil graag een Nano simkaart bestellen.

Bedankt.
ik wil graag de nano sim bestellen ik heb namelijk iphone 5 leggen en wil hem gebruiken


tevens doe wat aan de klantenservice na 4 x in de wacht te hebben gestaan meer dan 40 min per keer
is nu me accu al weer leeg

vind beetje vaag dat een bedrijf als simyo mensen zolang laat wachten

Arnold
Bij deze zou ook ik graag een nano simkaart willen bestellen.

Met vriendelijke groet,

Sander
Voor mij graag ook een NANO sim versturen!

Alvast bedankt,.
Badge +1
Ik zou ook graag zsm een nano simkaart willen bestellen. Ik neem aan dat de 5 euro gewoon via mijn telrekening wordt betaald toch?
Graag vraag ook ik hierbij een nano simkaart aan t.b.v. iPhone 5.

Bij voorbaat dank.
Gijs
Reputatie 5
Badge +10
Hoi danielvdhaak, unlocksupport, JdeG, looking4u, QuickSander, David86, Calimero, mikemorella, viooltjes, joopxiv, Annette S, MrMSV, RoelS, HansBennis, M Hinlloopen, Yzord en gijs.

Jullie ontvangen allemaal een nano simkaart binnen 2 werkdagen. De kosten (€ 5,-) worden berekend op je factuur of van het beltegoed saldo afgehaald.

Een aantal van jullie had een eigen topic geopend. Ik heb jullie topic met dit topic samengevoegd.

@Calimero, ik heb jou email er tussen uit gehaald.

Groetjes,

Alex

Reageer