.

Beantwoord

Mijn simkaart werkt niet meer, hoe kan dit?

  • 28 July 2016
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo, mijn simkaart werkt niet meer in mijn nieuwe toestel en nu?
icon

Beste antwoord door franswon 29 July 2016, 15:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Manuela 27 juni,

Leuk je hier op dit forum te zien.

Is je nieuwe toestel via een andere provider gekocht dan kan het zijn dat er een simlock aangebracht is door deze provider, dan moet je bij die provider zijn om de simlock te laten verwijderen (kan pas na een jaar betaald gebruik).
Het kan ook zijn dat je simkaart niet goed past, sommige toestellen hebben een iets dikkere simkaart nodig, als dit het geval is geef dan even door in welk toestel je simkaart het wel deed en in welk toestel niet meer, dan kunnen we je beter helpen.
Hallo Franswon,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb mijn nieuwe telefoon via marktplaats gekocht het is een elefoon (chinees merk).
Mijn vriend heeft dezelfde en daar past zijn simyo kaart wel in.
Ik denk dat het te maken heeft, met dat ik hem 2 jaar geleden heb moeten verkleinen en heb hem toen een beetje scheef geknipt.want in mijn samsung had ik ook vaak problemen als ik hem er weer in deed.

Ik wil eigenlijk een nieuwe simkaart aanvragen maar weet niet waar ik dit moet doen.
Kun jij mij misschien helpen?

Groetjes Manuela
Mijn toestel is wel simlock vrij trouwens
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Manela,

Via deze link: https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart kan je een nieuwe simkaart aanvragen, dit is een 3-in-1 dus gewoon het gewenste format uitdrukken, de simkaart moet wel geactiveerd worden, maar dat word duidelijk uitgelegd.
Dankje wel Frans voor de hulp die je geboden hebt. top
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Manuela 27 juni,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat goed dat jij je vraag hier komt stellen! Helemaal mooi om te zien dat Franswon je al heeft kunnen helpen :)

Het lijkt in jouw geval inderdaad aan de simkaart te liggen. Vooral omdat je aangeeft in je vorige telefoon ook al last hiervan te hebben. De simkaart die je bestelt, zal binnen 3 werkdagen bij je thuis op de mat vallen. Zodra je hem ontvangen hebt, kun je hem via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart activeren. Laat je ons weten of dit de problemen heeft opgelost?

@Franswon, bedankt voor je duidelijke uitleg.

Jullie hebben beide vast gezien dat ik jullie reacties verplaatst heb naar een eigen topic. De vraag hoorde niet helemaal thuis op de plaats waar deze nu gesteld was.

Groetjes,
Angela

Reageer