.

Beantwoord

Mijn simkaart past niet meer in mijn toestel. Wat nu?

  • 17 December 2016
  • 5 reacties
  • 240 Bekeken

Simkaart past niet in Huawei P9 lite.
Moet ik deze knippen om deze passend te krijgen en hoe moet ik deze simkaart dan plaatsen?
icon

Beste antwoord door Ray 17 December 2016, 20:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi,

Je kan het beste een nieuwe simkaart bestellen als je nog niet in bezit bent van een 3in1 simkaart.

Bestellen doe je op je MijnSimyo pagina > instellingen > simkaart.

Kost 5 euro en word of van je beltegoed gehaald bij prepaid of op je factuur gezet bij een abonnement.

Tijdens het bestel proces word je adrs getoond, controleer of deze juist is.

Simkaart is met max 3 werkdagen in huis.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Freddie,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je simkaart niet in je toestel past! Gelukkig is het een makkelijk oplosbaar probleem 🙂 Ik raad je af om je huidige simkaart te knippen, aangezien dat mis kan gaan zonder gespecialiseerde simkaartknipper. Je kunt een vervangende 3-in-1 simkaart bestellen via de website. Hierin zitten dus alle simkaart-formaten! Je hoeft dan alleen het formaat dat je nodig hebt eruit te klikken. Het duurt maar een paar daagjes om de simkaart te ontvangen.

Raytje vertelt je precies hoe je deze simkaart bestelt. Je doet dit door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Een simkaart kost € 5,-. Omdat je een Sim Only abonnement hebt, zal het bedrag op je eerstvolgende factuur staan. Ik zie dat je dit twee dagen geleden hebt gedaan. Super!

Laat je 't weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Raytje, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Hallo Raytje, Jihane,

Jullie hadden gelijk, had nog geen 3 in 1 simkaart.
Nu wel, en het werkt meteen.
Bedankt voor jullie reactie.

Mvg

Freddie
Graag gedaan.. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Freddie.

Super dat het is opgelost. Veel plezier met je nieuwe telefoon :D

Groetjes,
Sean

Reageer