Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag niks vreemds. Ik heb je simkaart wel ge-reset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even je toestel uit en aan om de reset te voltooien.
Laat je me weten of het geholpen heeft?
Groetjes,
Caspar
Het mobieltje weer.
Wat fijn dat je mobieltje weer werkt 😃 Graag gedaan namens Caspar. Als we je weer ergens mee kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter op het forum?
Groetjes,
Samantha
Welkom op 't forum 🙂
Wat vervelend dat je aansluiting om administratieve redenen was geblokkeerd. Dit zal een foutje zijn geweest bij het automatisch opwaarderen. Ik heb je aansluiting gelijk gedeblokkeerd. Doe even je toestel uit en aan, en dan kan je weer bellen!
Laat je het me weten of het is gelukt?
P.S. Ook als je geblokkeerd bent kan je (gratis) bellen naar onze klantenservice via 1200. Als je belt naar onze klantenservice, kunnen we het probleem sneller voor je oplossen!
Groetjes,
Caspar
Het probleem met mijn aansluiting is verholpen. Bedankt voor het oplossen!
Groet,
JS
Dat is goed om te lezen. Fijn dat je het nog even aan ons hebt laten weten. Graag gedaan namens Caspar 🙂 Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Angela
Hi Simyo,
Als ik bel krijg ik ook:
“Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld"
Ik heb een nieuwe simkaart gekregen.
Zouden jullie bij mij ook kunnen kijken of er iets in de database aangepast moet worden oid.
Groetjes
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je deze melding krijgt als je wilt bellen! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de simkaart succesvol is geactiveerd. Heb je de telefoon ook al eens opnieuw opgestart nadat je de simkaart had geactiveerd en zie je wel dat je bereik hebt?
Wellicht zou je de simkaart nog even in een andere telefoon kunnen testen zo kunnen we sneller het probleem achterhalen.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.