.

Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer vanwege een te laag saldo. Heb wel genoeg saldo. Zouden jullie het kunnen deblokkeren?

  • 27 May 2017
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Hallo Simyo,
Mijn simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer vanwege een te laag saldo. Maar ik heb automatisch opladen aan staan en genoeg geld erop. Zouden jullie het kunnen deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Samantha 29 May 2017, 15:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Kan ik ook nog enige vorm van antwoord krijgen waarom mijn simkaart nog geblokkeerd is?? Nog steeds niet in staat om te bellen
Jazeker, maar in het weekend is de Simyo bezetting nu eenmaal veel lager.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Zwieper,

de Simyo moderators zullen wel binnen een dag regageren

Aan Simyo moderators:
Het komt wel vaker voor dat een SIM kaart wordt geblokkeerd, dit is niett zo erg.
Echter zou het denk ik wat verveling van de klanten schelen als er een gedetailleerde rede kan worden gegeven.
Nu staat er vaak afgesloten door administratieve redenen. Dit is zoals ik me kan voorstellen vaak vaag.

Groet Paul.
Badge +7
Hoi Zwieper,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat ontzettend vervelend dat je simkaart is geblokkeerd waardoor je niet kunt bellen! Dat komt omdat je op 25 mei even geen beltegoed had. Op het moment dat je geen beltegoed hebt, wordt je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt dan niet meer bellen, sms'en en internetten. Je kunt nog wel gebeld worden.

Doordat je automatisch opwaarderen aan hebt staan, is je beltegoed een paar seconden later weer opgewaardeerd. Hiermee had de blokkade er ook meteen af moeten gaan, maar dat is helaas niet gebeurd. Sorry hiervoor!

Daarom heb ik je simkaart meteen gedeblokkeerd. Als je je telefoon even opnieuw opstart, kun je weer bellen.

We proberen hier op het forum altijd de volgende werkdag te reageren. Heb je sneller hulp nodig? Bel dan onze klantenservice of laat een berichtje achter op Twitter of Facebook.

Laat je weten of alles goed is gegaan?

Groetjes,
Samantha

@Friesian en Paul H, heel erg bedankt voor jullie hulp. Dat bandje met de melding: 'Je bent afgesloten wegens administratieve redenen" kunnen we helaas niet zomaar veranderen. Gelukkig kun je op Mijn Simyo onder Instellingen > Simkaart wel meer informatie vinden over de status van je simkaart.

Reageer