.

Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd nadat ik de pincode invoerde in plaats van de pukcode. Hoe kan ik dit herstellen?

  • 24 July 2017
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

hallo,
mijn simkaart is geblokkeerd.
toestel is per ongeluk uitgezet. daarna gaf ik de pincode in ipv de puckcode zonder goed te kijken..
hoe kan ik dit herstellen?

hartelijke groet,
Astrid Peters
icon

Beste antwoord door Samantha 25 July 2017, 11:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi astrud,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, dat is niet zo fijn. Je kunt de pincode maximaal 3 keer onjuist invoeren, de pukcode kun je maximaal 10 keer onjuist invoeren. Hoe vaak heb je deze code inmiddels ingevoerd?

Als je deze nog geen 10 keer onjuist hebt ingevoerd, raad ik je aan om de juiste pukcode op te zoeken. Deze kun je vinden op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart. Lukt het om je simkaart met deze code te ontgrendelen?

Als je de codes al te vaak onjuist hebt ingevoerd, dan is de simkaart helaas definitief geblokkeerd. Je kunt dan een nieuwe simkaart bestellen op Mijn Simyo, bij Instellingen > Simkaart > Nieuwe simkaart aanvragen. Binnen 3 werkdagen heb je dan een nieuwe simkaart thuis. De kosten hiervan zijn € 5,00. Dit bedrag wordt van je beltegoed afgehaald.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer