.

Beantwoord

Mijn nieuwe nummer doet het nog niet. Wat nu?

  • 6 December 2016
  • 8 reacties
  • 336 Bekeken

Ik heb een nieuw nummer aangevraagd en die heb ik nu dan ook en er stond in het mailtje dat als ik me telefoon aan en uit zou zette dat me nieuwe nummer het dan deed. Maar hij doet helemaal niks. Hoelang duurd het voordat zoiets werkt??
icon

Beste antwoord door Asma 7 December 2016, 11:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Meestal totdat je hem weer aan zet. :?:) 😉
Ik bedoelde dus ook dat ik dat al een paar keer heb gedaan
Wacht het gewoon ff af kan zijn dat het vanzelf komt. I.i.g een moderator meldt zich nog die heeft meer mogelijkheden. Is er haast bij dan kun je bijvoorbeeld Twitter gebruiken. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Charitax_,

Welkom op het Forum! :D

Als je een nieuw nummer hebt gekregen, dan kun je 'm gelijk in gebruik nemen nadat jij je telefoon uit- en aan hebt gezet. Erg vervelend dat dit bij jou niet het geval is! 😞

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega via Twitter. We zijn voor je aan het uitzoeken wat er precies misgaat, maar maak je vooral geen zorgen! Je zult vandaag gebruik kunnen maken van je nieuwe nummer. Ik zal in de loop van de dag contact met jou opnemen hierover. Is dat goed?

@ Friesian, bedankt dat je haar hebt doorgestuurd naar Twitter. Heel fijn!

Groetjes,
Asma
Isgoed hoor, ik hoor het vanzelf wel
Badge +7
Hoi Charitax_,

Mijn collega heeft contact met je gehad via Twitter. Het probleem met je nieuwe nummer is inmiddels opgelost. Heb je ons berichtje via Twitter hierover gelezen?

Hopelijk kun je nu zonder problemen gebruik maken van je nieuwe nummer. Mocht dit niet zo zijn, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha
Hey, het nieuwe nummer doet het, dankjewel
Badge +7
Hoi Charitax_

Wat fijn dat je nieuwe nummer het doet 😃 Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag.

Ik wens je alvast een fijn weekend :)

Groetjes,
Samantha

Reageer