.

Beantwoord

Microsim besteld of niet...

  • 23 February 2014
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Ik heb net via de site een Microsim besteld en gisteren heb ik hetzelfde voor mijn vrouw gedaan. In beide gevallen is de site wat onduidelijk of deze besteld is of niet en ik kreeg geen bevestigingsmail. Hoe kan ik checken of dit goed gegaan is?

Daarnaast vroeg ik me af of de oude sims actief blijven. Ik wil deze bewaren bij onze oude telefoons als backup als mijn nieuwe telefoon stuk gaat. Hier past enkel geen Microsim in.

Groeten,

Hans
icon

Beste antwoord door Charlene 24 February 2014, 17:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi HHU,

Wanneer je een microsim bestelt, krijg je een combisim: [ATTACH=CONFIG]310[/attach]
Als je het randje waar je de microsim uitdrukt bewaart, kun je die daar ook weer in klikken, zodat je de simkaart alsnog in een gewoon toestel kunt gebruiken. Bij het activeren van de nieuwe simkaarten worden de oude namelijk onbruikbaar. Simyo kan je telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk koppelen.

Ik zie dat jullie beiden de overstap van prepaid naar sim only hebben gemaakt. Ik zie geen bestellingen voor simkaarten. Mocht je op hetzelfde moment de microsimkaarten hebben besteld, dan is dat inderdaad niet doorgekomen. Die twee processen kunnen niet tegelijk. Ik raad jullie dus aan om nogmaals de simkaarten te bestellen. Dan heb je ze binnen 2 dagen in huis.

groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge
Charlene,

Duidelijk antwoord. Ik heb de SIMs inmiddels opnieuw besteld.

Groeten,

Hans
Reputatie 2
Badge +6
Charlene,

Duidelijk antwoord. Ik heb de SIMs inmiddels opnieuw besteld.

Groeten,

Hans


Hoi HHU,

Helemaal top! Ik zie dat de simkaarten vandaag zijn verstuurd, dus dan ontvang je die morgen in de brievenbus 🙂 Zou je willen laten weten of de nieuwe simkaarten wel goed passen?

Reageer