.

Beantwoord

Krijg ik geld terug van bestelde simkaart?

  • 2 January 2016
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en dacht dat mijn simkaart uit mijn oude telefoon niet zou passen.
Dus een nieuwe simkaart besteld bij Simyo. het bedrag van 5 5,00 is al op mijn telefoonrekening bijgeschreven.
Toch naar de winkel geweest waar ik de telefoon had gekocht (de oude had ik op het moment van aankoop nieuwe tel. niet bij mij,).
Deze hebben mijn simkaart toch bij kunnen knippen en hij voldoet prima in mijn nieuwe telefoon. Ondertussen wel de nieuwe simkaart van Simyo ontvangen maar nog niets mee gedaan. En dus eigenlijk ook niet nodig.
Kan ik deze simkaart aan Simyo terugsturen en dat ik het geld terug krijg?
icon

Beste antwoord door Estelle 3 January 2016, 14:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Betty Vet,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt 😃. Het is helaas niet mogelijk om een bestelde simkaart terug te sturen. Je kunt de simkaart bewaren. Mocht je hem ooit nodig hebben, dan kun je hem alsnog activeren. Er zit geen datum aan de activatie vast.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Dag Estelle
Valt dit niet onder koop op afstand waardoor je wettelijke een bedenktijd hebt?
Zo nee waarom niet?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Betty Vet,

De uitleg daarvan is eigenlijk heel eenvoudig. Het product is na het verzenden niet meer te gebruiken voor een andere aansluiting, omdat deze technisch is gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Je kunt het dus vergelijken met op maat gemaakte artikelen en die vallen niet onder de wettelijke bedenktijd. Begrijp je mijn uitleg 🙂?

Groetjes, Tiury

Reageer