.

Beantwoord

krijg geen pin code in het scherm bij het activeren van nieuwe Sim card. Waar kan ik ze vinden?

  • 17 September 2015
  • 3 reacties
  • 111 Bekeken

heb een nieuwe Sim card geprobeerd te activeren, card nummer pakte hij alleen verschijnt er geen Pin code in beeld.
nogmaals geprobeerd nu herkend hij het sim card nummer niet meer.
Wat nu te doen.
icon

Beste antwoord door Linda301 17 September 2015, 09:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Is al opgelost...wilde iets te snel
Reputatie 7
Kan gebeuren. Fijn dat het is opgelost.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Linda301, welkom op het forum 🙂.

Goed om te horen dat je alsnog je pin/pukcode hebt kunnen vinden 🙂. Deze kun je overigens t.a.t terugvinden in de e-mail die we hebben gestuurd vlak na het activeren. Dat komt misschien ooit handig uit.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie RicoK 🙂

Reageer