.

Beantwoord

Komt er geen bevestiging per mail van aanvraag nieuwe simkaart?

  • 15 August 2014
  • 8 reacties
  • 835 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 10 reacties
Omdat ik bij jullie een ander toestel heb gekocht moest ik een andere simkaart hebben, een microsim. Die heb ik gisteren aangevraagd. Eigenlijk had ik wel een bevestiging per mail daarover verwacht want hoe kan ik nu zien of de aanvraag gelukt is?
icon

Beste antwoord door Kim 17 August 2014, 14:06

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je krijgt daarvan geen bevestiging maar naar alle waarschijnlijkheid vind je morgen de nieuwe sim in je brievenbus.
Badge +6
Hoi tge, welkom op het forum van Simyo!

Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft, dit staat trouwens wel hoog op ons verlanglijstje; de bevestigingsmail van de bestelling van de vervangende simkaart.

Maar ik zie dat de simkaart vrijdagochtend is verzonden en je 'm vanochtend hebt geactiveerd, werkt alles naar behoren? 🙂
Badge
Scotsman en Kim, bedankt voor jullie reactie. Inderdaad kwam de simkaart gisteren binnen. Daarna (vanochtend) kreeg ik ook nog een mail met pin- en pukcode wat dan eigenlijk minder nodig is, die staan ook op de site. Maar alle mail is welkom hoor :-)

De simkaart heb ik inderdaad al geactiveerd via de site. Maar in de telefoon zit 'ie nog niet, ik wacht nog op een via Internet bestelde micro-SD kaart. Ik wil beiden tegelijk plaatsen alvorens de telefoon in gebruik te nemen. Geen idee trouwens in hoeverre dat gelijktijdig plaatsen nodig/nuttig is, het is mijn 1e smartphone dus nog geen ervaring. Zal me benieuwen of ik er als oud mens mee overweg kan. Als de activatie via de telefoon niet lukt dan horen jullie dat binnenkort 😉
Badge +8
Hoi tge,

Je kunt je toestel ook zonder micro sd kaart in gebruik nemen. Je kunt ook al van alles instellen zonder simkaart zelfs.
Ik raad dat eigenlijk wel aan, zodat je zeker weet dat je toestel niet heel veel internet gaat gebruiken via je simkaart. Dit zou je toestel kunnen doen om allerlei dingen te synchroniseren en updaten. Voor je het weet is je bundel dan op en heb je hoge buiten bundelkosten. Grote updates laat je beter via de Wifi verlopen, en voor Wifi heb je je simkaart niet nodig.

Wat voor toestel ga je precies gebruiken? Misschien hebben we nog goede tips :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Hallo Charlene,
Kijk eens aan, dat is alvast een goede tip! Had geen idee dat het toestel zonder sim ook zou werken. Huidige toestel is een Nokia 6020 dus dan weet je wel hoever ik achterloop. De nieuwe is een Nokia 635 uit jullie telefoonshop. Alle verdere tips zijn welkom!
Groet, tge
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tge,

Simyo heeft een blog geschreven met onwijs veel handige weetjes over dataverbruik op je telefoon. Je kunt hem hier vinden. Hier staan helaas niet de juiste links naar besparende Windows Phone Apps op, dus ik heb hier vergelijkbare apps voor je op een rijtje gezet!

Dit is een handige data meter voor windowsphone.

En de altijd handige Simyo app!
Badge
Tiury, bedankt! Ik ga de info eens rustig bekijken.
Groet, tge
Reputatie 6
Badge +10
Hoi tge,

Graag gedaan 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons dan gauw weten!

Reageer