Mijn telefoon is geblokkeerd omdat ik hoge kosten had gemaakt. We hebben het bedrag overgemaakt en de telefoon zou worden gedeblokkeerd maar dat is niet gebeurd. De klantenservice is via whats app en chat niet bereikbaar, er wordt niet gereageerd. Ik ben in het buitenland dus bellen naar de klantenservice is niet mogelijk. Schandalig
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je simkaart nog niet werkt na je aanbetaling! Het is op dit moment super druk via meerdere kanalen waardoor onze responstijd langer kan duren dan je misschien gewend bent van ons. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Het is vaak zo dat je je telefoon nog even opnieuw op moet starten nadat je de aanbetaling hebt gedaan. Ik zie op je aansluiting wel dat je simkaart meteen is gedeblokkeerd na je aanbetaling. Ik raad aan om je telefoon helemaal uit te schakelen en daarna opnieuw opstarten. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!
Wist je dat wij sinds kort de mogelijkheid hebben om een dataplafond in te schakelen voor €0,50 cent per maand? Hiermee kun je voorkomen dat je weer kosten zou kunnen maken buiten je bundel vanwege internetgebruik. Wij hebben ook een topic op het forum gemaakt met uitgebreide informatie over het dataplafond.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.