.

Beantwoord

Kan ik mijn simkaart bestelling nog annuleren?

  • 21 January 2017
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Hallo,

Ik heb een simkaart besteld omdat ik dacht een gewone simkaart te hebben maar de huidige past wel,kan ik dit nog annuleren?

Met vriendelijke groet,

Monique Zwart
icon

Beste antwoord door Angela 23 January 2017, 14:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Als de moderators snel zijn wel maar anders is het te laat.
Helaas.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mokje,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me voorstellen dat je deze bestelling graag wilt annuleren als je zelf al een simkaart hebt die past! Omdat wij de simkaart graag zo snel mogelijk bij je willen leveren, wordt deze direct verstuurd zodra je op de knop 'bestellen' klikt. Dit betekent dat wij deze bestelling ook niet kunnen annuleren.

Omdat ik het erg vervelend voor je vindt dat je nu betaalt voor een simkaart die je niet gaat gebruiken, heb ik de kosten van je factuur afgehaald 🙂 Je bent al een lange tijd klant van ons, en dat mag ook weleens beloond worden. Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@PaulH, helaas kunnen wij de bestelling niet annuleren, hoe snel we er ook bij zijn 😞 Bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer