.

Beantwoord

Kan ik een vervangende simkaart bestellen?

  • 28 January 2020
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb een nieuw toestel gekocht waar een nano-sim in moet. Aangezien ik al heel lang klant bij jullie ben (sinds 2014) heb ik nog een oude sim, waar ik geen nano van kan maken. Nu vind ik het een beetje jammer dat ik voor een nieuwe simkaart moet betalen, zeker omdat ik al zo lang klant ben bij jullie.

Groeten

Berend

icon

Beste antwoord door Tessanne 28 January 2020, 14:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Beste @Bevadeko,

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Wat leuk dat je een nieuw toestel hebt gekocht! Daar hoort dan natuurlijk ook een nieuwe simkaart bij,  ik zie dat jouw simkaart namelijk niet een 3 in 1 simkaart is. De simkaarten die wij nu versturen zijn wel 3 in 1 en dus uit te drukken naar het gewenste formaat. Een vervangende simkaart kun je bestellen als je inlogt op Mijn Simyo en gaat naar Instellingen > Simkaart en deze kost standaard €5,-. 

 

Als je mij een privé berichtje stuurt dan kijk ik graag of ik nog iets voor je kan betekenen!

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer