.

Beantwoord

Kan ik een extra simkaart aanvragen met hetzelfde nummer?

  • 7 October 2015
  • 7 reacties
  • 756 Bekeken

Graag wil ik een extra sim kaart aanvragen voor de autotelefoon.

Hoe kan ik dit doen
icon

Beste antwoord door Scotsman 7 October 2015, 18:27

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas kan dat niet. Je kunt een vervangende simkaart bestellen, maar zodra je die activeert vervalt je huidige simkaart. Het is bij Simyo niet mogelijk om meer dan 1 simkaart per aansluiting te gebruiken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Suus14,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt checken bij ons. Zoals je ziet heb ik het bericht van Scotsman gemarkeerd als antwoord. Helaas kan ik hier niets anders van maken. Wij bieden niet de mogelijkheid om een Duo Simkaart te gebruiken. Hierdoor kun je deze dus ook niet bestellen. Sorry! Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@Scotsman, heel erg bedankt voor je duidelijk antwoord!

Groetjes,
Angela
Badge
Da's heel jammer....ik zit met hetzelfde probleem: autoradio met ingebouwde telefoon die een SIM nodig heeft.
Bij Vodafone kan het wel...kost dan 5 euro p.m.
Nu zou ik iedere keer de SIM over moeten zetten als ik van hetzelfde nummer gebruik wil blijven maken.
Kan je bij Simyo dan wel een 2e SIMonly met hetzelfde nummer afsluiten?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Radar,

Goed dat je dit nog komt checken bij ons.

Helaas moet ik je hierin teleurstellen. Je kunt geen 2e Sim Only Abonnement afsluiten met hetzelfde nummer. Je zou dan namelijk nummerbehoud moeten aanvragen. Dit betekent direct dat je het nummer overzet op een nieuwe simkaart. De oude simkaart vervalt.

De enige oplossing is het overzetten van de simkaart uit jouw telefoon in jouw auto. Sorry dat ik je niet kan helpen. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Zijn er plannen om ooit wel een extra sim te kunnen bestellen? Best wel irritant dat het (nog steeds) niet kan. KPN biedt het gewoon aan, dus wat is het probleem?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Pjotrovic,

Welkom op het forum van Simyo.

Wij staan los van de diensten die KPN aanbiedt. Wij maken alleen gebruik van het netwerk van KPN. Wat niet is, kan altijd nog komen! We waarderen je feedback dan ook en ik zal dit voorleggen.

Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Groetjes, Angelica
Hi Angelica, jullie zijn toch net als Telfort onderdeel van KPN? Wat is de gedachte erachter om geen duo sim aan te bieden?

Reageer