.

Beantwoord

Kan ik de Simyo simkaart overzetten naar mijn nieuwe telefoon?

  • 1 February 2016
  • 8 reacties
  • 419 Bekeken

Ik heb een kleinSagem telefoontje met een simkaart no.58084517 Simyo ( EORP) en hen nu een Huawei g play mini toestel aangeschaft .Kan ik de simkaart probleemloos overzetten,uiteraard met nummerbehoud.?
Gaarne info
icon

Beste antwoord door Niels te Grotenhuis 1 February 2016, 11:35

Bekijk originele reactie

8 reacties

Gaarne reactie
Dat is met een simlock vrije toestel het geval.
Je kan je oude simkaart over plaatsen naar je nieuwe toestel en behoud gewoon je nummer.
Er verandert verder dus helemaal niks.
Bedankt Niels,
De simkaart is echter groter dan een passende in mijn nieuwe Telefoon. Of kan Ik er wat vanaf knippen om hem passend Te maken.? Gaarne info.
Ik heb sinds kort ook een nieuwe telefoon. Moest ook een kleinere simkkaart in en las dat je ze kon knippen. https://www.prepaidsimkaart.net/simkaart-knippen. Toch word dit afgeraden. Je kan je simkaart beschadigen.
Simyo heeft tegenwoordig een 3 in 1 kaart. Waarschijnlijk heb je een Micro-Simkaart nodig.
Deze kun je bestellen.


https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-voor-simkaart-heb-ik-nodig-45
Ga naar Mijn Simyo. Kies voor het tabblad "Mijn instellingen & Simkaart" en klik op simkaart bestellen. Duurt drie werkdagen en kost alleen wel €5,-. Loop je geen risico met een beschadigde kaart.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi petervanbeek24, welkom op het Simyo forum 🙂.

Zo te zien ben je al helemaal geholpen door Niels te Grotenhuis. Je kunt inderdaad het beste een vervangende simkaart bestellen via Mijn Simyo, zodat je zeker weet dat je de telefoon niet beschadigd met een geknipte simkaart 🙂.

De simkaart is inmiddels onderweg, dus die heb je vandaag of morgen in huis! Laat je ons wanneer je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury

Hartstikke bedankt voor je hulp Niels te Grotenhuis 🙂!
Ik zat in een soortgelijke situatie. Heb er al van alles over opgezocht dus kon dit forum item prima beantwoorden. I
Prettig dat petervanbeek24 geholpen is.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Niels te Groetenhuis,

We waarderen heel erg dat je de moeite hebt genomen om Petervanbeek24 te helpen 🙂 Dus nogmaals, bedankt voor je hulp! We hebben ook gereageerd op jouw topic!

Groetjes,
Angela

Reageer