Ik heb afgelopen vrijdag een adreswijziging doorgegeven en vervolgens een nieuwe simkaart aangevraagd (ik heb een nano kaart nodig, maar mijn huidige simyo kaart is nog een 'oude'met alleen normaal en micro).
In de mail stond dat de nieuwe simkaart er meestal binnen 3 werkdagen is. Gisteren (na 4 werkdagen) was de simkaart er nog niet. toen ik vervolgens nogmaals mijn gegevens bekeek, zag ik dat mijn oude adres nog aan mijn account was gekoppeld. Vervolgens heb ik mijn adres opnieuw gewijzigd, maar toen ik dit ging controleren op de computer (adres wijziging heb ik aangevraagd via de mobiele website), bleek de wijziging weer niet doorgevoerd te zijn. Daarna heb ik nogmaals mijn adres gewijzigd, maar toen op de computer en dat leek wel te werken.
Mijn vraag is nu: Kunnen jullie achterhalen of mijn nieuwe simkaart naar mijn oude adres is gestuurd (in Enschede), of dat de nieuwe simkaart toch naar mijn nieuwe adres is gestuurd (in Groningen)? Ik ben bang dat ik het antwoord al wel kan raden en mijn vervolgvraag is: Moet ik nu nogmaals een nieuwe simkaart bestellen en hopen dat deze wel naar mijn nieuwe adres wordt gestuurd?
Mvg,
Jasper
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie