.

Beantwoord

Is mijn simkaart naar het juiste adres gestuurd?

  • 23 September 2016
  • 8 reacties
  • 133 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een adreswijziging doorgegeven en vervolgens een nieuwe simkaart aangevraagd (ik heb een nano kaart nodig, maar mijn huidige simyo kaart is nog een 'oude'met alleen normaal en micro).
In de mail stond dat de nieuwe simkaart er meestal binnen 3 werkdagen is. Gisteren (na 4 werkdagen) was de simkaart er nog niet. toen ik vervolgens nogmaals mijn gegevens bekeek, zag ik dat mijn oude adres nog aan mijn account was gekoppeld. Vervolgens heb ik mijn adres opnieuw gewijzigd, maar toen ik dit ging controleren op de computer (adres wijziging heb ik aangevraagd via de mobiele website), bleek de wijziging weer niet doorgevoerd te zijn. Daarna heb ik nogmaals mijn adres gewijzigd, maar toen op de computer en dat leek wel te werken.
Mijn vraag is nu: Kunnen jullie achterhalen of mijn nieuwe simkaart naar mijn oude adres is gestuurd (in Enschede), of dat de nieuwe simkaart toch naar mijn nieuwe adres is gestuurd (in Groningen)? Ik ben bang dat ik het antwoord al wel kan raden en mijn vervolgvraag is: Moet ik nu nogmaals een nieuwe simkaart bestellen en hopen dat deze wel naar mijn nieuwe adres wordt gestuurd?

Mvg,
Jasper
icon

Beste antwoord door Jihane 25 September 2016, 15:43

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Waarschijnlijk is hij dan naar het oude adres gestuurd. Dat is erg vervelend maar je moet dus nog een keer 100% zeker weten dat je het goede adres hebt, en daarna opnieuw aanvragen.

Groet Paul.
Badge
Ja, dat vermoeden heb ik dus ook, maar jullie kunnen dat niet ergens terugzien in jullie systeem?
Dat de adreswijziging mis is gegaan kan ik natuurlijk deels aan mijzelf verwijten: ik had gewoon even moeten checken of na het opslaan van de wijziging dit ook is doorgevoerd. Maar het zou wel een beetje jammer zijn als ik vervolgens 2 nieuwe simkaarten krijg omdat ik gewoon een beetje te ongeduldig ben.
Reputatie 7
Laten we even wachten totdat een Moderator, iemand die werkt bij Simyo, hier op gaat reageren.
Badge
Aha, ik was in de veronderstelling dat PaulH bij Simyo werkte, omdat ik inderdaad ook al het vermoeden had dat het naar het oude adres is gestuurd.. Erg verwarrend op deze manier :?
Reputatie 7
Nee, hoor, dat is niet verwarrend. Iedereen, ook jij, kan een helpende hand toesteken in het geval iemand een probleem heeft.

Jij bent een Startend Simyaan, PaulH een Toegewijd Simyaan, ik een Forum Expert en een Simyo medewerker is een Moderator.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stumperkoek,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je simkaart niet is aangekomen, en dat je adreswijziging niet meteen is doorgekomen! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het simkaartje hoogstwaarschijnlijk naar je oude adres toe is gestuurd. Dit is geen probleem! 🙂 Ik zal namelijk meteen een gratis, vervangende simkaart naar je nieuwe adres toesturen. Vind je dat goed?

Ik zie overigens dat je deze vraag ook op een ander social media kanaal gesteld hebt. Zullen we vanaf nu het gesprek hier blijven voeren? Dat scheelt dubbel werk voor ons beiden!

@ PaulH en RicoK: Thanks voor de reacties, mannen!

Groetjes,
Jihane
Badge
Hallo Jihane,

Super! Dat lijkt me een top oplossing! Ik heb inderdaad op meerdere manieren geprobeerd contact te krijgen, maar dat liep even lastig, via het forum lijkt me de meest makkelijke manier.
Hartelijk dank!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Stumperkoek!

Enorm goed! Jihane heeft je meteen een nieuwe simkaart opgestuurd! Deze ontvang je dus zo snel mogelijk.

Ben blij dat we er samen uitgekomen zijn! Topper!

Groetjes,
Ilias

Reageer