Sinds een week moet ik mijn telefoon steeds opnieuw opstarten om verbinding te kunnen krijgen met het KPN netwerk. Ik moet de code ingeven om de simkaart te ontgrendelen en vervolgens verdwijnt de verbinding weer en staat er "geen simkaart".
Vorige week heb ik gebeld met 1200, toen ik weer even verbinding had. Er is een nieuwe simkaart opgestuurd, die ik via de simyo site heb geactiveerd. Maar nog steeds hetzelfde probleem. De meneer die ik aan de telefoon heb gesproken had het ook over een dikkere simkaart, die hij mij wilde sturen als het probleem nog niet is opgelost.
Vanaf 2013 heb ik deze telefoon, een Nexus 5, met Simyo abonnement en ik heb nooit problemen gehad. Ik weet dus niet of een dikkere simkaart gaat helpen. Ook kom ik er op deze manier niet achter of het aan de simkaart ligt of aan de telefoon.
Zou iemand voor mij naar de aansluiting willen kijken of hier misschien iets zichtbaar is wat dit probleem veroorzaakt?
Met vriendelijke groeten,
Rick
Beste antwoord door Sean
Bekijk originele reactie