.

Beantwoord

Is mijn simkaart defect?

  • 27 June 2016
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Sinds twee weken ben ik in het bezit van een nieuwe telefoon. Deze vereiste een nano sim. Vervolgens heb ik deze besteld. Alles werkte naar behoren, het plaatsen van de simkaart ging uitstekend en ik kon er meteen alles mee doen wat ik wou. Alleen na zo'n 4 dagen deed de simkaart het ineens niet meer. Ik heb inmiddels alles al geprobeerd; Telefoon enkele keren opnieuw opgestart, de sim opnieuw plaatsen, de sim in een andere telefoon gedaan (waar die het overigens ook niet deed). Ten slotte heb ik ook nog een andere sim in mijn telefoon geplaatst, deze werd wel herkend.
Ik vermoed dus dat de sim defect is.
Ik zou het zeer vervelend vinden om nu weer een simkaart te moeten bestellen.
Hebben jullie een oplossing?

Met vriendelijke groet,
Robin
icon

Beste antwoord door Sean 28 June 2016, 10:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi RobinW,

Welkom op het Simyo forum.

Wat raar dat je simkaart maar vier dagen heeft gewerkt 😞 Dat is natuurlijk niet zoals het hoort.

Fijn dat je al een aantal tests hebt uitgevoerd, zodat we kunnen uitsluiten dat het probleem bij je telefoon ligt. Ik heb zojuist je simkaart een reset gegeven, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten? Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost.

Mocht de reset geen effect hebben, dan zal ik je kosteloos een nieuwe simkaart toesturen.

Groetjes,
Sean
Goedenavond,

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, maar gaf geen oplossing. Ook heb ik het nogmaals in een andere telefoon geprobeerd, wat ook niet lukte.

Bedankt voor de snelle service, hopelijk werkt de nieuwe beter.

Met vriendelijke groet,
Robin
Reputatie 5
Badge +8
Dat is balen RobinW.

Ik heb meteen een nieuwe simkaart op de post gedaan, deze ontvang je binnen drie werkdagen!

Laat je me weten of deze wel naar behoren werkt?

Groetjes,
Sean
De simkaart is binnen en werkt tot nu toe uitstekend!

Bedankt voor de goede service!

Groetjes,
Robin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi RobinW,

Te gek! Dat is fijn om te horen 🙂 Geniet ervan!

Als je nog andere vragen hebt horen wij dat graag!

Groetjes,
Jihane
Helaas heb ik zelfde probleem, ik heb al 2 weken storingen. Reset hielp niet. Terwijl concurrent simkaart wel werkt
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jbbalster,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat ook jij problemen hebt met je simkaart. Ik zie dat je inmiddels ook met een aantal van mijn collega's contact hebt gehad en er is een nieuwe simkaart naar je onderweg :)

Laat je ons weten of het probleem hiermee is verholpen?

Groetjes,
Sean

Reageer