.

Beantwoord

Is mijn simkaart defect?

  • 13 January 2015
  • 7 reacties
  • 310 Bekeken

Badge
Jeeez dit heb ik weer hoor: gister zou ik dan overgaan op simyo met een portering. Nadat de oude provider de stekker er uit trok de mij keurig toegezonden simyo sim geinstalleerd, krijg ik "no simcard" melding op mn 4s. Ouse simkaart er weer in en die ziet ie wel. Ander simlockvrij toestel geprobeerd, precies hetzelfde.
Nog een ander toestel van een ander merk geprobeerd, ook hetzefde. Het gekke is dat ik de simyo kaart oor de portering even heb getest en toen werkte het nog wel! Suggesties welkom!
icon

Beste antwoord door Tiury 13 January 2015, 17:04

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ariën, welkom bij Simyo! 😃

Het is wel onhandig dat je na de overstap geen gebruik meer kunt maken van simkaart, sterker nog, dat je simkaart niet meer wordt gevonden. Het is bij iPhones verstandig om de telefoon uit te zetten, je simkaart eruit te halen voor 15 minuten en vervolgens het geheel weer in elkaar te zetten en op te starten.

Dit adviseer ik je nu sowieso te doen, omdat ik net je simkaart opnieuw aangemeld heb bij het KPN netwerk.

Zou je me willen laten weten of het is gelukt? 😃
Badge
Hoi Tiuri,

Ik heb precies gedaan wat je zei maar krijg nog steeds melding " no simcard."

Ariën
Reputatie 5
Badge +11
Hi Ariën,

Heb je je iPhone met de simkaart erin al eens gesynchroniseerd met iTunes? Dat wil ook nog weleens helpen.
Kun je laten weten of dat geholpen heeft?
Badge
Itunes geupdate, iphone met sim erin gesyncd: nog steeds niks!
Ook in andere toestellen gezet maar geen een toestel "ziet" de simkaart.
Lijkt me toch dat deze dan defect is, Hoe kan ik een nieuwe verkrijgen?
Ben nu al 2 dagen uit de lucht en hoewel het lekker rustig is begint het nu toch wel vervelend te worden.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ariën,

Het lijkt mij ook erg vervelend dat je nu al 2 dagen uit de lucht bent. Ik heb je zojuist een vervangende simkaart toegestuurd, want na deze tests kun je gerust zeggen dat het aan de simkaart ligt. (Bedankt dat je de test wilde uitvoeren!) We proberen het altijd eerst op afstand op te lossen, zodat je niet hoeft te wachten op die vervangende simkaart.

We doen 'm vandaag nog op de bus, dus ik verwacht dat je 'm morgen, uiterlijk overmorgen ontvangt!

Laat je me weten of deze simkaart wel naar behoren werkt? 😃
Badge
Vandaag ontvangen en zojuist geinstalleerd.
Deed het meteen. Duidelijk n gevalletje verknipte sim dus 😉 iedereen bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ariën,
Fijn dat je het even laat weten 😮 En geen dank natuurlijk!

Reageer