.

Beantwoord

Is er een storing?

  • 28 June 2016
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Badge
Is er een storing? mijn simkaart doet het niet meer.
icon

Beste antwoord door franswon 28 June 2016, 20:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi erwinjansen,

Heb je al geprobeerd om je simkaart en (indien mogelijk) de batterij uit het toestel te halen, minuut of 10 wachten, alles weer terugplaatsen en toestel weer inschakelen?

Als dit niet helpt kan je een 'kruistest' proberen, jouw simkaart in een andere (simlockvrije) telefoon en de simkaart van die in jouw telefoon. Hiermee controleer je of het aan de simkaart of het toestel ligt.

Doet de simkaart het in beide toestellen niet laat dit dan even weten, dan zal een moderator je simkaart opnieuw aanmelden op het netwerk, je krijgt dan een bericht wanneer je jouw telefoon moet herstarten zoals boven beschreven, werkt het dan nog niet dan kan je een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo.

Hou je ons op de hoogte?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Erwinjansen,

Wat vervelend dat je simkaart niet werkt.

Er is bij ons geen storing bekend. Heb je de tips van Franswon al geprobeerd?

Ik heb voor de zekerheid alvast een reset uitgevoerd, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Om deze reset te voltooien wil ik je vragen je telefoon even uit en weer aan te zetten.

Laat je ons weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt voor je reactie!

Reageer