.

Beantwoord

Is een vervangende simkaart hetzelfde als een duo simkaart?

  • 26 October 2015
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Badge
'Ik wil graag twee telefoons gebruiken, kan ik dan een vervangende simkaart bij kopen. Of is dat hetzelfde als een duo kaart?'.
icon

Beste antwoord door MichD 26 October 2015, 13:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Als ik een vervangende simkaart koop wordt de oude dan gedeactiveerd? Of kan ik beide gebruiken. Op twee telefoons.
Reputatie 4
Badge +8
Beste Uniek,

In je andere topic heb ik je (want je hebt je vraag dubbel gesteld) mijn antwoord al gegeven.
Het is handig, als je 1 topic aanmaakt per gestelde vraag, want anders wordt het onoverzichtelijk op het forum.

Wel kan ik antwoord geven omtrent een duo-kaart.
Simyo levert helaas geen duo-kaarten uit, en biedt deze optie helaas ook niet aan.
Wil je dus twee toestellen tegelijk willen gaan gebruiken, dan zou je dus voor het tweede toestel een aparte sim-only abonnement moeten aanvragen.
Deze krijgt dan ook zijn eigen 06-nummer.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Uniek,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je ziet heb ik het bericht van MichD als antwoord gemarkeerd 🙂 Zijn informatie klopt namelijk helemaal. Wij bieden helaas geen Duo Simkaarten aan. Jouw andere vragen zijn beantwoord via dit topic.

Voor de overzichtelijkheid is het prettig om jouw vraag in 1 topic te stellen en niet vaker op het forum te plaatsen. Zo houden we de conversatie duidelijk en zien we niets over het hoofd. Wil je hier op letten? Bedankt :)

@MichD, you make me happy ;)

Groetjes,
Angela

Reageer