Hoi @kariw,
Bedankt voor je bericht. Balen dat dit je al een dag onbereikbaar maakt. Het lijkt erop dat het probleem waar je mee te maken hebt, te maken heeft met een technisch probleem in de Mijn Simyo app, waardoor je de foutcode 010 krijgt. Dit probleem lijkt meerdere klanten te treffen en wordt momenteel onderzocht door onze technische dienst. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak. Het is echt vervelend, maar het lijkt erop dat we gewoon even moeten afwachten tot het opgelost is. Gelukkig houden ze ons op de hoogte via updates, dus wanneer wij meer weten zullen we dit terugkoppelen.
Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een fysieke vervangende simkaart onderweg is. Hopelijk heb je deze snel in huis, zodat je weer bereikbaar bent.
Groetjes,
Seren
Zelfde probleem.
Google pixel 6a geeft foutcode 010, hierna blokkeert telefoon. E sim lukt niet.
Zakelijke sim, een fysieke er uitgehaald> Voorlopig geen resultaat.
Deinstall, opnieuw opstarten>
Morgen even contact leggen met de Helpdesk>
Wat slecht, enkel via een app, niet gewoon QR code via de site. En de app is echt complete bagger, werkt 100% van de tijd niet.
Zit nu al 3 dagen zonder simkaart.
Graag asap een code oid om de esim alsnog te krijgen want de app is useless
Hoi @Marcoww en @Nnnnnn,
Bedankt voor jullie bericht. Mijn oprechte excuses voor het ongemak met de eSIM. Ik kan heel goed begrijpen hoe vervelend dit kan zijn, onze technische afdeling werkt hard aan een oplossing. In de tussentijd kunnen wij kosteloos een fysieke simkaart opsturen om ervoor te zorgen dat je snel weer verbonden bent. Mocht je hier behoefte aan hebben, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen ervoor zorgen dat de simkaart zo snel mogelijk wordt verstuurd. Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Seren
@kariw, @Marcoww, @Nnnnnn Ik had hetzelfde probleem, maar nadat ik de app van Simyo verving voor een eerdere versie van de app was het probleem verholpen. Hier kun je een eerdere versie van de app downloaden. Je moet wel eerst de app op je toestel verwijderen om de app te kunnen downgraden.
Moderator: Link verwijderd.
@GvGiessen Had zelfde probleem. Is hiermee opgelost. Bedankt!!
Hi,
Er is zojuist een >verzamel topic] aangemaakt over dit probleem. Alle nieuwe topics die worden geplaatst over dit onderwerp worden daarnaartoe verplaatst. 'Oude' topics zal ik sluiten en verwijzen naar het 9nieuwe topic]. Bij vragen of opmerkingen kunnen jullie daar terecht. Dit maakt het ook overzichtelijker voor jullie.
We hebben gezien dat er in dit topic een link wordt gedeeld naar een oudere versie van de app. Met deze oude versie zou de eSIM wel geïnstalleerd kunnen worden. Namens het Simyo-team hebben we besloten deze link te verwijderen. Bedankt aan de klant voor het delen van de link, maar we kunnen de beveiliging ervan niet garanderen. Het is onmogelijk om zeker te zijn dat de appversie 100% veilig is. Let daarom altijd goed op voordat je op een link klikt of iets downloadt.
Hierbij sluit ik dit topic.
Groetjes,
Seren