.

Beantwoord

Ik krijg de melding 'Geen simkaart'. Wat nu?

  • 28 December 2016
  • 29 reacties
  • 3875 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi bibi1978,

Welkom op het Forum! Wat leuk dat jij je vraag hier stelt.

Ik vind het erg vervelend dat het nog steeds niet lukt om je telefoon in gebruik te nemen!

De foutmelding die je krijgt lijkt op een simlock. Als je een simlock hebt op je telefoon, dan krijg je namelijk vaak de melding 'plaats simkaart', 'simkaart niet geldig' en 'simkaart niet beschikbaar' te zien. Voor een lijst met alle meldingen die op een simlock duiden, kun je klikken op deze link.

Om de unlockcode te krijgen, kun je het beste contact opnemen met de provider waar de telefoon vandaan is gehaald. Als je telefoon ouder is dan een jaar dan krijg je de unlockcode kosteloos.

Houd je ons vandaag op de hoogte?

@ franswon, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Succes morgen.
krijg het helaas niet voor elkaar ook niet met de handleiding, telefoon blijft aangeven dat er geen sim in zit, als ik onder instellingen kijk op de telefoon geeft hij aan dat beide simsleuven leeg zijn, ook kan ik daar niks in wijzigen, we zijn nu van plan ommorgen naar de telefoonwinkel te gaan in de hoop dat zij me kunnen helpen
Reputatie 7
Badge +9
Hoi bibi1978,

Wat veel gestelde vragen voor deze telefoon vind je hier. De handleiding kan je daar ook downloaden.

Ik hoop dat je hier het antwoord vindt.

Reageer