.

Beantwoord

Ik heb vanmorgen mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar hoe doet niks. Hoe kan dit?

  • 24 October 2015
  • 6 reacties
  • 369 Bekeken

Ik heb vanmorgen mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar hoe doet niks.. geen bereik, internet etc

Heb al van alles geprobeerd, zoals opnieuw activeren, opnieuw opstarten, resetten, opnieuw simkaart plaatsen etc.

Hoe krijg ik het netwerk (lees mij telefoon) aan het werk?

mvg Arno
icon

Beste antwoord door MichD 25 October 2015, 21:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Arno, ik ben bang dat je tot maandagmorgen moet wachten.
Misschien dat er een reset kan gegeven worden door 1 van de mods.
Reputatie 4
Badge +8
Beste Koeyvoets,

Hartelijk welkom op het forum van Simyo!

Het lijkt er sterk op, gezien er niets helpt, dat je simkaart (nog) niet goed is aangemeld op het KPN netwerk.
Dit kan komen, doordat je simkaart-nummer niet goed is aangemeld bij de centrale, maar wel al onderweg was naar je woonadres.
Als je hem dan op de gebruikelijke wijze (zoals jij hebt gedaan) activeert via "Mijn Simyo", herkent het KPN netwerk jouw simkaart niet, omdat hij nog niet gekoppeld is.
Een moderator kan dat alsnog voor je doen, en eventueel een reset op het netwerk geven, waarna je hem gewoon kunt gebruiken om te bellen, sms'en en internetten.

Het opnieuw opstarten, resetten of simkaart plaatsen heeft totaal geen zin, ook niet door hem opnieuw te activeren via "Mijn Simyo" account.

Dus zoals forumgenoot "koorelle" al schreef, je zou dus even moeten wachten tot morgen (maandag).
Dan zal een moderator actie gaan ondernemen, om jouw simkaart zo gauw mogelijk actief te krijgen.
Bedankt voor jullie reactie, zal maandag contact opnemen met Simyo.
Of misschien wordt hij al van te voren geactiveerd.

mvg Arno
Vanmorgen gebeld, kreeg te horen dat het nog bij de KPN geactiveerd moest worden door Simyo.
Alles zou het om 12:00 uur doen....nu 12:45 uur maar helaas nog altijd niks......

mvg Arno
Sorry voor mijn late reactie.... Simyo heeft alles in orde gemaakt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Koeyvoets,

Welkom op het Simyo Forum.

Sorry dat wij vanuit hier nog niet eerder hebben gereageerd. Jouw topic is wegens onbekende redenen niet bij ons naar voren gekomen :(

Dat geeft niets! Ik ben erg blij dat je toch nog even hebt laten weten dat het probleem opgelost is 🙂 Heel goed dat alles in orde gemaakt is en dat alles werkt zoals het moet werken. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt? Wij staan voor je klaar :)

@Koorelle & MichD, heel erg bedankt voor jullie heldere antwoorden en uitleg!

Groetjes,
Angela

Reageer