.

Beantwoord

Ik heb nog geen simkaart ontvangen, wat nu?

  • 6 January 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

een goede morgen. Meer dan een week geleden een simkaart besteld, nog niet ontvangen helaas. 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 8 January 2024, 14:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7

@RietjevZ Dit is een openbaar forum! Nu heb je je volledige NAW-gegevens voor heel de wereld bloot gesteld. Een Mod zal hier maandag op reageren. 

Je hebt ongeveer 2 uur de tijd om je post te bewerken. Maak hier nog even gebruik van!

Reputatie 7

@RietjevZ Je krijgt toch een melding van een nieuwe reactie op je topic? Waarom heb je hier dan niets mee gedaan?!?! Nu staan voor ruim 2 dagen als het niet langer is gewoon je volledige NAW-gegevens open en bloot op het World Wide Web.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RietjevZ,

Bedankt voor je bericht. Wij hebben je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Ik raad aan om voorzichtig met je gegevens om te gaan zoals @RicoK ook aangeeft. Het forum is namelijk openbaar en voor iedereen toegankelijk!

Wat vreemd dat je je simkaart nog niet binnen hebt! Het zou kunnen dat deze is kwijtgeraakt bij PostNL. Ik zie dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice, er is een nieuwe simkaart naar je verstuurd. Deze zou binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus moeten liggen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer