een goede morgen. Meer dan een week geleden een simkaart besteld, nog niet ontvangen helaas.
Beste antwoord door Roeqajja
Bekijk originele reactieeen goede morgen. Meer dan een week geleden een simkaart besteld, nog niet ontvangen helaas.
Beste antwoord door Roeqajja
Bekijk originele reactieHoi
Bedankt voor je bericht. Wij hebben je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Ik raad aan om voorzichtig met je gegevens om te gaan zoals
Wat vreemd dat je je simkaart nog niet binnen hebt! Het zou kunnen dat deze is kwijtgeraakt bij PostNL. Ik zie dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice, er is een nieuwe simkaart naar je verstuurd. Deze zou binnen 2-3 werkdagen in je brievenbus moeten liggen. 🙂
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.