.

Beantwoord

Ik heb geen netwerk, hoe los ik dit op?

  • 16 May 2015
  • 4 reacties
  • 587 Bekeken

Een uur geleden mijn nieuwe simkaart geïnstalleerd maar als ik wil bellen dan krijg ik de melding: niet aangemeld bij netwerk! Overigens al jaren een tevreden klant!
icon

Beste antwoord door Ruud 19 May 2015, 12:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hier hetzelfde geval, 4 uur geleden mijn nieuwe simkaart aangemeld en ook de melding geen netwerk.
Geen idee waar het aan ligt.
Ik denk dat de kaart bij Simyo niet geactiveerd is!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo alle twee,

Welkom op het Simyo Forum.

Vrolijke twinnie zal eens kijken of er een uitkomst te bieden is.
Al een keer je telefoon aan en uit gezet. voor ongeveer 15 minuten?
Staat de sim-kaart geactiveerd in Mijn Simyo? Bij PrePaid gebeurd dit automatisch.
Heb je de pin-code van de sim-kaart kunnen invoeren?

Is het probleem verholpen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi jannyk,

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat de nieuwe simkaart niet direct werkte.
Het lijkt er op dat er zaterdagmiddag een vertraging is geweest met de activatie van de simkaarten op het netwerk.

Ik zie dat jouw simkaart nu actief en vol in gebruik is;) Heb jij je telefoon nog moeten herstarten?

@mpost, ik heb jouw vraag beantwoord in dit topic.

@maikel.twinnie dankjewel voor je hulp:D

Reageer