.

Beantwoord

Ik ben mijn toegangscode kwijt. Wat moet ik doen?

  • 21 December 2016
  • 10 reacties
  • 709 Bekeken

Telefoon een tijdje niet gebruikt en nu weet ik de pincode/ww voor het ontgrendelen niet meer...........
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? Ik kan het op internet nog niet vinden.
icon

Beste antwoord door Sean 22 December 2016, 13:06

Bekijk originele reactie

10 reacties

Als je de pincode bedoelt van je Simkaart dan kun je die ook vinden op je MijnSimyo instellingen en dan simkaart.
Nee, dat is bekend......helaas een pincode om het scherm te ontgrendelen.
In ieder geval bedankt voor het meedenken.
Reputatie 5
Badge +6
Toets je code een paar keer verkeerd in denk 5 keer. Daarna kun je als het goed is drukken op wachtwoord vergeten en een mail laten sturen of iets dergelijks
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Miel05.

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat je de toegangscode van je telefoon kwijt bent. Helaas kan ik je niet aan deze code helpen. Ik heb wel even met je mee gezocht en ik heb voor Apple en Android wat mogelijkheden gevonden.

Mocht dit niet lukken, dan wil ik je adviseren even langs een telefoonzaak te gaan. Daar kunnen ze je ongetwijfeld verder helpen.

Hou je ons op de hoogte? Fijne feestdagen!

Groetjes,
Sean

@Raytje en PaulH, hartelijk dank 😃
PaulH en Sean,

Dank voor jullie reactie.

@PaulH - inmiddels al 35x verkeerde code ingetoets ! Had hetzelfde idee als jij maar dat werkt dus niet, helaas.

@Sean - zal even kijken of je idee kan helpen
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Miel05.

Wat jammer dat het nog niet is gelukt!

Als je er niet uitkomt, dan hoor ik graag welk type telefoon je gebruikt. Dan kan ik met je mee zoeken naar een oplossing.

Succes!

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +6
Wat Sean zegt klopt als we de telefoon weten kunnen we meer info geven en beter zoeken.

Groet Paul
Telefoon is een Samsung Galaxy Young S6310 (hoor ik net van m'n dochter)

De info op internet gaat over de 'veeg' beveiliging, maar die zit niet op deze telefoon. Het is echt een pincode beveiliging en de telefoon is nergens aangemeld.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Miel,

het is erg vervelend maar omdat het zon oude telefoon is zijn er niet echt mogelijkheden om het zonder fabrieksreset weg te halen.
zie https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-young-toegangscode-kwijt-217089.

De enige manier is dus een fabrieksreset, nou kun je als dat belangrijk is wel nog veel data backuppen zie de link.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Miel05.

Bedankt voor je bericht! Helaas kan ik je geen ander antwoord geven dan PaulH, een fabrieksreset lijkt de enige oplossing. Vergeet niet een back-up te maken!

Ik hoor graag van je of het is gelukt.

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt 😃

Reageer