.

Beantwoord

Hoe vraag ik een tweede nummer aan?

  • 5 January 2017
  • 6 reacties
  • 1365 Bekeken

Momenteel heb ik een mobiel nummer en abonnee. De vraag is hoe kan ik hiernaast een tweede nummer aanvragen, die ik als tweede zakelijke telefoon kan gebruiken. Met om te starten een prepaid card?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Sean 6 January 2017, 10:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Gewoon zoals je jouw eerste aansluiting ook heb aangevraagd. Je kan maximaal 5 aansluiting op één adres hebben uit m'n hoofd.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sigit154,

Welkom op het Simyo forum!

Wat leuk dat je nadenkt over een tweede Simyo nummer! Je kunt, zoals Raytje terecht aangeeft, maximaal vijf aansluitingen bestellen op een adres.

Als dit jouw tweede nummer wordt, dan wil ik je aanraden de bestelling te plaatsen via Vriendendeal. Je vindt je persoonlijke kortingslink op Mijn Simyo. Wanneer je een Prepaid simkaart via deze link bestelt, ontvang je € 5,- korting op je Sim Only factuur en € 5,- extra beltegoed bij je nieuwe Prepaid bestelling.

Laat je het weten als je hierover nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je hulp!
Allereerst bedankt Raytje en Sean voor jullie reactie.
Nu weet ik dat het mogelijk is, maar ik loop alleen maar rondjes op de site van Simyo, op zoek naar een tweede simkaart aanvragen. Via mijn Simyo - simkaart - zijn geen mogelijkheden geboden, alleen vervangingen en met nummerbehoud. Maar dat is juist niet wat ik wil. Dus waar kan ik online een tweede simkaart bestellen? Of kan ik beter even naar de klantenservice bellen?
Weer bij voorbaat bedankt.
Groetjes,
Sigrid
Zoals ik eerder schreef doe je dat zoals je de eerste keer een bestelling hebt geplaatst. Dat betekent dus niet dat je eerst moet inloggen op je MijnSimyo. Gewoon naar Simyo.nl gaan en een nieuwe aansluiting aanvragen.
Oooh Ok. daar liep ik vast omdat er gevraagd wordt naar nummerbehoud, maar nu zie ik dat je ook nee kunt zeggen en dan lukt het wel!
Fijn! dankjewel Raytje!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sigit154,

Top dat het nu wel lukt!

@Raytje, je bent weer de held van de dag. Topper!

Groetjes,
Caspar

Reageer