.

Beantwoord

Hoe moet ik een nieuwe simkaart bestellen?

  • 30 November 2015
  • 6 reacties
  • 234 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 53 reacties
Ik heb voor mijn Man een gemakkelijk telefoontje gekregen Samsung , maar er gaat een andere simkaart in , een micro .
Kan ik die gewoon bestellen ?

Geen idee heb ik hoe dit verder in ze werk gaat , er staat nog geld op de oude simkaart .
Ik hoop dat U me helpen kan ?

Simkaartnummer
icon

Beste antwoord door Angela 1 December 2015, 16:05

Bekijk originele reactie

6 reacties

Beste pluis,

Je kunt alles regelen via mijn simyo.
Lees
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=8

Verwijder even het 06 nummer wanneer de moderator reageert heeft die genoeg aan je inlog die je gemaakt hebt met dat 06 nummer.

Aanpassen van tekst kun je op pc, tablet tot 20:19 uur, ik raad je aan het eerder te doen.
Anders kan alleen de moderator het nog.

**edit***
Zorg voor voldoende beltegoed...5 Eur kosten voor simkaart gaat van het beltegoed...bij prepaid.
Wel goed opletten/ voorzichtig - druk de juiste kaart uit de standaard sim... de volgende micro.
Je hebt bijtijds de tekst aangepast - net als ik - goej werk.:)
Compliment !

@moderator
Oorspronkelijk schreef ik 19:19 maar bij hercontrole zag ik dat pluis al het goeje werk had gedaan en ik heb dat ook gedaan...!🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pluis,

Welkom op het Simyo Forum.

Het antwoord wat Friesian geeft klopt helemaal 🙂 Bedankt hiervoor Friesian!

Zoals je ziet heb ik ook het simkaartnummer uit jouw bericht gehaald. Het is niet verstandig om dit te delen.

In jouw gegevens zie ik nog niet terug dat je een nieuwe simkaart besteld hebt. Kun je het vinden via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart? Daar vind je de optie om een nieuwe simkaart te bestellen. Zoals Friesian aangeeft, zijn de kosten hiervoor €5. Zorg er dus voor dat je voldoende beltegoed op jouw simkaart hebt staan.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Pluis,

Welkom op het Simyo Forum.

Het antwoord wat Friesian geeft klopt helemaal 🙂 Bedankt hiervoor Friesian!

Zoals je ziet heb ik ook het simkaartnummer uit jouw bericht gehaald. Het is niet verstandig om dit te delen.

In jouw gegevens zie ik nog niet terug dat je een nieuwe simkaart besteld hebt. Kun je het vinden via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart? Daar vind je de optie om een nieuwe simkaart te bestellen. Zoals Friesian aangeeft, zijn de kosten hiervoor €5. Zorg er dus voor dat je voldoende beltegoed op jouw simkaart hebt staan.

Laat je ons weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela


Ik hoop dat ik het goed gedaan heb ? en heb als ik het dus goed gedaan heb een kaartje besteld besteld ?

Groeten Pluis
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pluis,

Ah, gevonden! Ik zie de bestelling staan. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Klopt dit? De simkaart kun je binnen 3 werkdagen bij jouw thuis verwachten. Houd je mij hiervan op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Pluis,

Ah, gevonden! Ik zie de bestelling staan. Als het goed is heb jij hier ook een e-mail van gekregen ter bevestiging. Klopt dit? De simkaart kun je binnen 3 werkdagen bij jouw thuis verwachten. Houd je mij hiervan op de hoogte?

Alles goed gegaan de foon werkt dank U wel !!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pluis,

Dat is super goed nieuws 😃 Fijn dat je dit nog even komt doorgeven. En nu snel weer aan de gang met je werkende telefoon ;)

Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen doen?

Groetjes,
Angela

Reageer