.

Beantwoord

Hoe lang duurt de levering van een vervangende simkaart?

  • 30 April 2015
  • 6 reacties
  • 483 Bekeken

hoelang duurt de levering van een vervangende simkaart
icon

Beste antwoord door Ernst 1 May 2015, 14:56

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi AnoukVrouwe, welkom op ons forum :)

Wanneer je een vervangende simkaart bestelt heb je die binnen twee werkdagen op je deurmat liggen.
Als je er vandaag één besteld wordt deze helaas pas dinsdag bezorgd omdat het weekend ertussen zit.

Is dat snel genoeg voor je?
Week geleden een vervangende SIM besteld (en betaald), maar nog steeds niet ontvangen. Kunnen jullie nagaan of e.e.a. tijdig verzonden is?
Ik zie het al. Mijn oude adres staat nog in jullie systeem. Ik pas het aan en doe de aanvraag opnieuw...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi AlexN,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is niet handig inderdaad. De simkaart is dan op jouw oude adres geleverd. Goed dat je hier zelf al achter bent gekomen. Mocht je daar nog in de buurt wonen of contact hebben met de nieuwe bewoners, kun je de simkaart natuurlijk ophalen.

De andere oplossing heb je zelf ook al aangedragen. Heb je ondertussen een nieuwe simkaart besteld?

Groetjes,
Angela
Bedankt voor je reactie. Nee, helaas staat de selfcare dit niet toe. De oude order zit in de weg, dus heb ik de slechts de optie om te activeren. Nieuw bestellen kan niet. Heb ik ook al even een nieuw topic voor geopend: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/graag-annuleren-oude-sim-kaart-order-29860

Kun jij de oude order annuleren? Dan kan ik het opnieuw proberen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AlexN,

Jammer dat het niet lukt. Ik heb om deze reden kosteloos een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze wordt naar het nieuwe adres gestuurd.

In gevolg hoef je niet een nieuw topic te openen. Je kunt zoals je hier gedaan hebt weer reageren in hetzelfde topic. Dit is veel handiger, want zo weten we precies wat er al besproken en verteld is. Dat zorgt er voor dat we je ook sneller kunnen helpen 😉

Laat je weten wanneer je hem hebt ontvangen? 🙂

Reageer