.

Beantwoord

Hoe kan ik een nieuwe simkaart aanvragen?

  • 2 August 2016
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Voor mijn nieuwe telefoon ben ik een kleinere simkaart nodig. Ik wil deze graag aanvragen onder instellingen, maar er staat alleen maar simkaart activeren, nergens aanvragen. Moet dan ook een simkaart nummer invullen..
Hoe kom ik aan een nieuwe 3-in-1 simkaart?
icon

Beste antwoord door Angela 3 August 2016, 16:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dan kan er op duiden dat er ooit eens een nieuwe simkaart is aangeschaft maar nooit is geactiveerd. In dat geval even geduld tot een moderator reageert. Deze zal je verder helpen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nienke Schepers,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is onhandig! Ik kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk een vervangende simkaart in huis wilt hebben voor je nieuwe telefoon.

De reden die Raytje geeft is meest van de tijd de boosdoener. Als je ooit een simkaart hebt gekocht en deze niet hebt geactiveerd, kun je geen nieuwe bestellen. Gelukkig kan ik dit vanuit hier wel voor je doen. Als je mij een akkoord kunt geven op de eenmalige kosten van € 5,-, zorg ik ervoor dat er zo snel mogelijk een nieuwe simkaart jouw kant op komt.

Ik hoor het graag van je!

@Raytje, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Angela
Bedankt voor de reacties. Zou best kunnen van die sim kaart, zou het zo niet weten. Een nieuwe blijkt toch niet nodig, bij EP hebben ze met een speciale tang de simkaart kleiner kunnen knippen 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nienke Schepers,

Wat fijn dat het toch wel gelukt is! 🙂

Laat je 't weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen?

Groetjes,
Jihane

Reageer