.

Beantwoord

Hoe kan het dat mijn simkaart niet meer werkt?

  • 4 January 2016
  • 9 reacties
  • 404 Bekeken

Ik heb een andere telefoon die simlock vrij zou zijn. Maar hij pakt mijn simkaart niet. 2 x is het gelukt en vervolgens zegt de telefoon dat de kaart niet geldig is. In mijn oude telefoon werkt de simkaart ook niet meer! Wat nu?!

Alvast bedankt voor jullie reacties
icon

Beste antwoord door Angelica 5 January 2016, 12:20

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Mellanie,

Welkom op het Simyo forum en de beste wensen voor 2016 🙂

Wat vervelend dat je de melding krijgt dat je simkaart niet geldig is. Logisch dat je even niet meer weet wat je moet doen. Welke telefoon heb je nu? Als je een iPhone hebt kan het werken om deze even te synchroniseren met iTunes. En welke melding krijg je in je oude telefoon? Het lijkt alsof je telefoon niet simlockvrij is. Om je telefoon simlock vrij te maken, kan je het beste even contact opnemen met de provider bij wie je de telefoon hebt gekocht. Ze zullen vragen om je IMEI-nummer. Deze staat op de achterkant van je telefoon of op de witte sticker onder je batterij. Je ontvangt een unlockcode om zo je toestel simlockvrij te maken.

Laat je me in beiden gevallen even weten of het is gelukt?

Groetjes, Angelica
Ik had een htc one, maar nu een Nokia lumia 620.
Hoe kan het dan dat de simkaart nu ook niet meer in mijn htc pakt, want daar geeft hij de melding geen simkaart aanwezig en deze is zeker simlockvrij!

Alvast bedankt voor uw reactie!

O en bedankt en u ook de beste wensen!

Groetjes Mellanie
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mellanie,

Het is wel een erg vervelend geval voor jou 😞! We hebben je simkaart inmiddels opnieuw aangemeld bij het netwerk, zodat hier alles goed staat.

Wat ik me kan bedenken is dat je simkaart bij het switchen beschadigd is, waardoor hij nu in beide telefoons niet meer werkt. Kun je ons aangeven of je een foutmelding krijgt bij het terugplaatsen in je oude telefoon? Hier ben ik heel benieuwd naar 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Mijn htc zegt dat er geen simkaart in de telefoon zit.
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Mellanie
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Mellanie,

Dank je :D

De kans dat je simkaart is beschadigt tijdens het switchen is aanwezig. Vervelend natuurlijk. Ik heb een nieuwe simkaart naar je toegestuurd zodat je zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van je telefoon. Je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen. Als je deze hebt geactiveerd via deze [https://www.simyo.nl/activeren]link[/url], ontvang je in de mail een nieuwe Pin/PUK code. Deze pincode heb je nodig zodra je de simkaart in de telefoon hebt gedaan.

Laat je het weten als je HTC onze simkaart herkend? :$

Fijn weekend alvast.

Groetjes, Angelica
Dank je wel!

Ook fijn weekend voor jou en je collega's!

Groetjes Mellanie
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Mellanie,

Graag gedaan namens Angelica 😃.

Wij wachten je reactie na ontvangst van de simkaart af 😉.

Groetjes,
Estelle
hoi, hoi,

Het is gelukt hoor!
De simkaart pakte zowel in mijn oude htc als in mijn nieuwe(re) nokia!
Bedankt voor de goede service allemaal!!!!

Groetjes Mellanie
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Mellanie,

Ah, super fijn dat het probleem opgelost is! Graag gedaan 😃. Veel plezier met je nieuwe telefoon 😉.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Estelle

Reageer