.

Beantwoord

Hoe installeer ik het beste een eSIM op een nieuw toestel als ik al eSIM had?

  • 24 September 2021
  • 6 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb zojuist nieuw iPhone geactiveerd en de gegevens van de oude iPhone overgezet. Op de oude handset heb ik een Simyo eSIM actief. Ik wil deze nu graag ook overzetten naar het nieuwe toestel. Als ik me niet vergis heb ik daar een activeringscode van Simyo voor nodig. Kunnen jullie deze verstrekken ajb of anders vertellen hoe dat in zn werk gaat?

icon

Beste antwoord door Ray 25 September 2021, 11:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

hoi @ToMo2021 

Vraag met je oude iPhone via de MijnSimyo app een code aan (Instellingen - simkaart - overstappen naar eSIM).  Dat overstappen klinkt raar maar zo werkt het. Die ontvangen code schrijf je even op. Zet je oude iPhone voor de zekerheid even uit. 

Vervolgens op je nieuwe iPhone de MijnSimyo app installeren en vervolgens de zelfde stappen volgen. Nu krijg je uiteraard geen code want je kunt nog geen sms ontvangen op dat toestel. Vul nu de eerder ontvangen code in en als alles goed is gegaan wordt eSim geïnstalleerd.  

Hartelijk dank @Ray het is gelukt op die manier!

Hartelijk dank @Ray het is gelukt op die manier!

Top, bedankt voor je feedback. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi ToMo2021,

Welkom op ons forum!

Fijn dat het met de hulp van Ray allemaal al gelukt is (thanks Ray ❤)

Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, laat het ons dan weten!

Groetjes,
Bas

Mijn oude iPhone met eSim is dood. Ik heb een nieuwe gekocht maar heb een activatiecode nodig. Die kan ik niet aanvragen met Mijn Simyo op mijn oude telefoon. Hoe moet ik dat aanpakken?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @APRK,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Je kan de eSIM opnieuw downloaden op je nieuwe toestel via de Mijn Simyo app > Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM. Hoe dit precies werkt kan je terugvinden via dit topic. Mocht het hiermee niet lukken dan horen we het graag! 

Groetjes,
Amy

Reageer