.

Beantwoord

Heb ik nou een simkaart besteld of niet?

  • 17 July 2014
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Badge +1
Ik heb voor mijn nieuwe iPhone een nanosimkaart nodig en die heb ik besteld via simyo. Ik heb echter geen reactie gekregen dat dit ook inderdaad is gelukt. Ook geen bevestigingsmail. Hoe weet ik of het gelukt is?
icon

Beste antwoord door Tiury 18 July 2014, 14:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi P.Diepeveen, welkom op het Simyo forum 🙂

Wat leuk dat je een nieuwe iPhone gekocht hebt! Nou ben ik even in je gegevens gedoken en ik zie dat je bent overgestapt naar een Sim-only abonnement, maar niet dat je een vervangende simkaart hebt besteld. Ik moet je toch vragen op het nog een keer te proberen.

Wil je me het laten weten als je de nieuwe bestelling hebt geplaatst? Dan kan ik meteen kijken of je bestelling nu wel binnen is gekomen!
Badge +1
Hallo Tiury,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het net opnieuw geprobeerd en nu krijg ik wel de melding dat hij is besteld. Dit zul jij nu ook kunnen zien, denk ik. Maak ik van de gelegenheid gebruik om je te complimenteren met de manier waarop jij de vragen beantwoordt. Dat is echte klantvriendelijkheid! Ik hoop eigenlijk dat ik zo min mogelijk het forum nodig heb, maar het is goed om te weten dat eventuele vragen snel en accuraat beantwoord worden door jou (en je collega's). Ga zo door!!
Badge +6
Hoi P.Diepeveen,

Ik zie nu inderdaad de bestelling van de vervangende simkaart terug op je aansluiting. Deze is vanochtend verzonden, ik verwacht daarom dat je 'm morgen of woensdag in je brievenbus zal ontvangen! :)

Dankjewel trouwens voor je complimenten namens Tiury, dat is erg leuk om te horen en dat is ook precies wat we nastreven 🙂

Reageer