.

Beantwoord

Heb ik een nieuwe simkaart nodig wanneer ik internet wil gaan gebruiken?

  • 16 August 2015
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Op dit maak ik via simyo gebruik van SMS en bellen via prepaid.bij aanschaf van een smartphone wil ik eveneens gebruik maken van internet
Krijg ilk nu een nieuwe simkaart?
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 16 August 2015, 22:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Schouten1963,

Welkom op het Simyo Forum.

Voor gebruik van Internet heb je geen nieuwe simkaart nodig.
Dit kan met de simkaart die je hebt.
Je moet misschien alleen de optie Internet op je mobiel aanzetten in Mijn Simyo.

Als je internet wil gaan gebruiken.
Is het dan misschien verstandiger om over te gaan op een abonnement?
Of is dat een gek idee?

Als je internet wil gaan gebruiken over het netwerk van Simyo, raad ik je aan als je de Facebook app op je mobiel hebt om de optie in de app zo te zetten dat hij de filmpjes alleen download als jij die wil bekijken.
Anders kun je misschien een hele hoge mb rekening krijgen.

Heb ik je zo goed geholpen?
Toch ff voor eventuele onduidelijkheid het volgende. Een telefoon bestellen bij de telefoonshop houdt niet in dat er een sim bij geleverd wordt. En wat verder van belang is de maat van de sim. Dus staat er in de specificaties nanosim en je hebt nu een 2 in 1 dan zul je een nieuwe 3 in 1 nodig hebben.
Heb je een oude sim raadt ik ook een nieuwe aan. Oude sim en nieuw besturingssysteem wil nog wel eens botsen.
Wanneer je alleen Wi-Fi gebruikt met je nieuwe foon hoef je dus geen abbo of kosten voor datagebruik te hebben, wel voor de zekerheid internet uit op mijn simyo.
De andere situatie heeft maikel.twinnie al duidelijk verwoordt.

Friesian.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Schouten1963, welkom op ons forum!

Wat fijn dat maikel.twinnie en Friesian je al zo goed te woord hebben gestaan :D
Als je simkaart in je nieuwe telefoon past, hoef je dus niets te doen. Past hij niet? Dan kun je een vervangende simkaart bestellen op Mijn Simyo.

Is het zo duidelijk voor je?

Reageer