.

Beantwoord

Heb een vervangende simkaart aangevraagd, zijn er nu 2 telefoonnummers in omloop?

  • 7 September 2014
  • 5 reacties
  • 384 Bekeken

Ik ben mijn telefoon kwijtgeraakt in Frankrijk, gelijk de simkaart geblokkeerd .
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en een nieuwe simkaart aangevraagd met behoud van nummer.
Nu is mijn vraag krijg ik geen problemen omdat er nu 2 dezelfde nummers in omloop zijn.
icon

Beste antwoord door Dries 8 September 2014, 15:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Daffie33,

Welkom op het forum! Ik heb je vraag naar het Simkaart subforum verplaatst. Hier staan alle topics m.b.t. simkaarten. Je vraag is hier makkelijker te vinden voor andere bezoekers van het forum :)

Wat ontzettend balen dat je je telefon bent kwijtgeraakt 😞 Heb je een mooie nieuwe telefoon gekocht?

Bij Simyo heb je een particuliere aansluiting. Je telefoonnummer is gekoppeld aan dit account. Als je een vervangende simkaart aanvraagt, verandert er niets aan je account of je telefoonnummer. Je krijgt alleen een nieuwe simkaart. Deze heeft een nieuw simkaartnummer en een andere pin- en pukcode. Dat staat verder los van je account of je telefoonnummer. Er zijn dus niet twee dezelfde telefoonnummers in omloop.

Heb ik je het zo duidelijk kunnen uitleggen? Laat je ons weten of je vervangende simkaart goed werkt?
Dank je wel voor je antwoord en als ik de nieuwe simkaart binnen hebt laat ik hier weten of hij correct werkt .
Ja ik heb nu een smartphone gekocht ik hoop dat mijn kaartje snel binnen is hihihi
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Daffie33,

Fijn om te lezen dat de reactie van Dries duidelijk was 🙂 Je simkaart is gisterochtend om 6:30 verzonden, dus ik verwacht dat het niet lang meer kan duren voordat hij bij je op de mat valt!

We horen graag van je of de simkaart inderdaad weer werkt als vanouds 😉 Alvast bedankt!
Bedankt voor jullie snelle reacties en de simkaart werkt weer als vanouds dus helemaal bij.
Reputatie 6
Badge +10
Daffie33,

Dat is top om te horen 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het forum!

Reageer