Skip to main content
Beantwoord

Geen simkaart ontvangen via de post

• May 1, 2026
  • 5 reacties
  • 34 Bekeken

Ik ben overgestapt naar simyo. Er werd gezegd/geschreven dat ik een simkaart zou ontvangen. Vandaag ging alles in maar geen simkaart ontvangen. Grappig dat, als ik ze aan de telefoon wil hebben om antwoord te krijgen op mijn vraag kun je bellen of Whatsappen. Maar gezien ik dus geen simkaart heb kan ik dat dus allebij niet. Hoe kom ik in contact met hun, persoonlijk en/of is er een andere manier om hun te bereiken.

Weet iemand een antwoord hierop?

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Henkvdl,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je naar Simyo komt, alleen jammer om te horen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen. Je simkaart zou er binnen 2-3 werkdagen moeten zijn, tenzij er iets mis is gegaan bij de levering. Excuus voor het ongemak.

Via de website vind je inderdaad verschillende manieren om contact op te nemen met onze klantenservice.

Daarnaast kun je overstappen naar een eSIM, als je telefoon dit ondersteunt. Dit kun je makkelijk regelen via de Simyo app: installeer de app en daarna kun je inloggen met jouw gegevens. Ga daarna naar Simkaart en dan Overstappen naar eSIM. Je kunt de eSIM dan direct gebruiken (mocht je niet 2-3 werkdagen willen wachten op een nieuwe simkaart). 

Wil je liever een fysieke simkaart? Stuur mij dan een privébericht met jouw persoonlijke gegevens, dan zorg ik ervoor dat je kosteloos een nieuwe simkaart ontvangt!

Bedankt voor het meedenken ​@JanD en ​@Friesian!

Groetjes,
Shaniqua

5 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • May 1, 2026

Beste ​@Henkvdl zie onderstaande link met o.a. een spoedtelefoonnummer dat tot 17u30 bereikbaar is.

Bellen kun je via de vaste telefoon of een telefoon via werk, buren, familie e,d,

Succes

Friesian
  • Forum Expert
  • May 1, 2026

Beste ​@Henkvdl . - Henk

@JanD is de link vergeten. 

Bij deze.…

https://www.simyo.nl/klantenservice

Succes 

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • May 2, 2026

‘Dat was een beetje dom’ zou Maxima gezegd hebben 😎 ​@Friesian en ​@Henkvdl 

Excuses.

Friesian
  • Forum Expert
  • May 2, 2026

Beste ​@JanD .

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Iemand die nog nooit niks fout heeft gedaan heeft nog nooit gewerkt. Excuses zijn niet nodig.

We zijn er om elkaar te helpen. 

👍🙂 

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • antwoord
  • May 4, 2026

Hoi ​@Henkvdl,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je naar Simyo komt, alleen jammer om te horen dat je nog geen simkaart hebt ontvangen. Je simkaart zou er binnen 2-3 werkdagen moeten zijn, tenzij er iets mis is gegaan bij de levering. Excuus voor het ongemak.

Via de website vind je inderdaad verschillende manieren om contact op te nemen met onze klantenservice.

Daarnaast kun je overstappen naar een eSIM, als je telefoon dit ondersteunt. Dit kun je makkelijk regelen via de Simyo app: installeer de app en daarna kun je inloggen met jouw gegevens. Ga daarna naar Simkaart en dan Overstappen naar eSIM. Je kunt de eSIM dan direct gebruiken (mocht je niet 2-3 werkdagen willen wachten op een nieuwe simkaart). 

Wil je liever een fysieke simkaart? Stuur mij dan een privébericht met jouw persoonlijke gegevens, dan zorg ik ervoor dat je kosteloos een nieuwe simkaart ontvangt!

Bedankt voor het meedenken ​@JanD en ​@Friesian!

Groetjes,
Shaniqua