.

Beantwoord

Geen sim kaart alleen noodoproepen ineens?

  • 12 July 2020
  • 3 reacties
  • 2285 Bekeken

Ben al jaren klant en geen enkel probleem met sim etc. Vanochtend, telefoon staat altijd aan, in een keer de melding Geen SIM kaart. Alleen  noodoproepen. Als ik wil bellen dan krijg ik melding 'Niet aangemeld bij netwerk'.  Mail, app etc lukt wel via wifi. Vreemd hoor. Wat kan ik doen zodat ik weer netwerk heb cq mijn sim het weer doet en ik kan bellen?

icon

Beste antwoord door Ouael 12 July 2020, 12:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey mobielenco,

 

Welkom op het Simyo forum! Maar dit is natuurlijk wel ontzettend gek. Deze melding krijg je te zien als je toestel de simkaart niet goed kan aflezen.

Ik wil je daarom vragen om de simkaart eruit te halen en opnieuw erin te doen. Blijf je de melding te zien krijgen? Wil je de simkaart dan testen in een andere mobiel en een andere simkaart in die van jou? Van een partner of familielid bijvoorbeeld. Op deze manier kunnen wij traceren waar het aan ligt en gelijk een geschikte oplossing bedenken. 

Ik wacht je antwoord af.

 

Groetjes,

Ouael

 

Hoi Oual,  simkaart sleuf alleen maar even met paperclip open gedaan. Toen weer dicht … sim werkt weer. Jeetje zo simpel wat fijn. Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi mobielenco,

 

Wat fijn dat het probleem zo vlug is verholpen. :)

Bedankt voor de terugkoppeling! 

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer