.

Beantwoord

Geen service na activeren simkaart

  • 13 May 2014
  • 3 reacties
  • 329 Bekeken

Hallo,
Ik heb een nieuw simkaartje, heb dit bij mijn simyo geactiveerd, maar als ik nu mijn telefoon aanzet en de pincode ingeef komt er te staan "geen service", mijn oude kaart is al wel geblokkeerd.
Ik kan nu niet bellen of gebeld worden, graag hiervoor een oplossing.
Ik zou ook mijn pincode willen wijzigen in mijn oude, is dat ook ergens mogelijk.
m.v.groet
icon

Beste antwoord door Tiury 14 May 2014, 16:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Ik zou allereerst je toestel even uit en aanzetten, wellicht dat die zich dan wel aanmeld op het netwerk. Je pincode kan je wijzigen via instellingen van je telefoon. 
Ik heb mijn telefoon al een aantal keren à uit en aan gezet maar dat helpt niet. De pincode is gelukt, bedankt
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wicaro,

Leuk je hier op het forum te zien!

Ik kan zien dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft toen je simkaart gereset. Is het ondertussen gelukt om weer te bellen? Vaak als een telefoon na een keer opnieuw opstarten niet automatisch een netwerk kan vinden is het verstandig om het handmatig te proberen. Dit kan je doen bij je netwerkinstellingen en daar zoek je naar KPN.

Wil je laten weten of het alweer werkt? Ik hoor het graag!

Reageer