.

Beantwoord

Geen netwerk. Waar ligt het aan?

  • 6 May 2016
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Badge
Opeens geen netwerk ook na uit- en inschakelen van mobiel en verwijderen van batterij.
icon

Beste antwoord door franswon 6 May 2016, 14:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo LydiaPT,

Welkom op het Simyo Forum.

Op de storingskaart van KPN staan wat meldingen, ik weet niet of dit ook in jouw gebied is http://allestoringen.nl/storing/kpn/kaart/


Is er bij jou geen storing probeer dan of de simkaart het wel in een andere, simlockvrije, telefoon doet?

Als dit ook niet werkt kan een moderator jouw aansluiting resetten, geeft dit ook geen resultaat dan is je simkaart waarschijnlijk defect. Via Mijn Simyo kan je dan een nieuwe bestellen.
Badge
Bedankt voor de reactie. Helaas deed de sim kaart het wel in een ander mobiel. Misschien een hardware defekt van mijne oude samsung galaxy S2?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Lydia,

Het hoeft geen defect te zijn. Misschien dat alleen de contactpunten in je telefoon schoongemaakt moeten worden. Als je niet weet hoe je dat moet doen is het beter om dat in een telefoonwinkel te laten doen. Waarschijnlijk goedkoper dan een nieuw toestel.

Succes
Reputatie 6
Badge +10
Hoi LydiaPT,

Wat onhandig dat je telefoon er plotseling mee op lijkt te houden 😞. Laten we hopen dat het zo eenvoudig is als het schoonmaken van de contactpuntjes in de winkel. Zou je ons willen laten weten of je iets aan de tips van franswon hebt?

Groetjes, Tiury

Reageer